Gå til innhold

Hvordan bryte kontakt med ei dame jeg tilfeldig traff på flyet og utvkslet tlf nr med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute å reise nylig og ble sittende ved siden av ei singel dame. Vi pratet endel sammen og det viste seg at hun hadde veldig få venner og hun ba derfor om å få telefun nummeret mitt slik at vi kunne holde kontakt. Dum som jeg var så gav jeg henne nummeret.

Nå hagler det inn med meldinger minst 15/20 stk per dag. Jeg får dårlig samvittighet når jeg ikke svarer henne mtp. hvor få venner hun sa hun hadde. Hvordan skal jeg si til henne at det ikke gir meg noen ting å holde kontakten med henne? (Hun er i et annet land enn meg og vi har ikke noe felles)

Seriøs post, så håper på få svar.

Anonymous poster hash: 9468c...154
Videoannonse
Annonse
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Blir ikke det veldig dyrt å sende meldinger på den måten? Feige meg hadde bare blokkert nummeret, empatiske meg hadde skrevet at det var så dyrt å sende meldinger så det må stoppe helt og adde henne på facebook. Latt henne plage meg der en stund før det dør naturlig ut. Altså å svare og være koselig hele tiden, men en dag slutter de alltid å skrive.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å bare si "Hei, det var hyggelig å møte deg her om dagen, men jeg har dessverre ikke tid til å sende meldinger med deg hver dag, dessverre :-)".

Litt brutalt ærlig, men hun høres jo litt crazy ut som tar av såpass, rett og slett.

Skrevet

Det er kanskje verdt å tilføye at jeg er en singel mann.

TS

Skrevet

Få deg et nytt nummer?

Det riktige å gjøre vil være å si ifra til henne at hennes oppførsel ikke er greit. Tror folk som henne trenger å høre sannheten, fordi det må jo være en grunn til at hun har så få/ingen venner.

Skrevet

Det er ikke noe tvil om at dama er litt gal, så jeg legger henne ikke til på facebook.

Har dere tips til hvordan jeg kan svare slik at samtalene dør ut?

Skrevet

Hva med å bare si "Hei, det var hyggelig å møte deg her om dagen, men jeg har dessverre ikke tid til å sende meldinger med deg hver dag, dessverre :-)".

Litt brutalt ærlig, men hun høres jo litt crazy ut som tar av såpass, rett og slett.

Denne meldingen er faktisk veldig fin. Jeg sender den til henne.

• Liker 6
Skrevet

Ja, du kan si det rett ut, att du har ikke tid til å skrive så masse meldinger hver dag. Eller du kan si att du har fått deg dame, og att det må roe seg litt, om du føler att du trenger en unnskyldning.

Anonymous poster hash: e1d16...237
Skrevet

Si at du har fått deg dame og at du ikke synes det tar seg ut å sende masse meldinger med andre jenter. ;)

• Liker 1
Skrevet

Da var meldingen over sendt. Håper det løser seg.

TS

Skrevet

Si at du har fått deg dame og at du ikke synes det tar seg ut å sende masse meldinger med andre jenter. ;)

Ja, dette er plan nr 2, hvis ikke denne meldingen jeg akkurat sendte virker :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for hjelpen forresten - dette var veldig hjelpsomt.

TS

Skrevet

Hvordan gikk det? Svarte hun?

Skrevet

Hvordan gikk det? Svarte hun?

Jeg har fått 7 meldinger av henne etter jeg sendte den meldingen over. Hun sier først at hun er fornuftig og forstår hva jeg mener. Men så 4 minutter etterpå så sier hun at hun liker personligheten min og vil holde kontakt med meg, siden hun ikke har noen andre venner og ber meg om å ikke ignorere henne.

Skal jeg si at jeg holder på med ei jente og at det ikke er passende at vi holder kontakten videre? hvordan høres det ut?

TS

Skrevet

Jeg har fått 7 meldinger av henne etter jeg sendte den meldingen over. Hun sier først at hun er fornuftig og forstår hva jeg mener. Men så 4 minutter etterpå så sier hun at hun liker personligheten min og vil holde kontakt med meg, siden hun ikke har noen andre venner og ber meg om å ikke ignorere henne.

Skal jeg si at jeg holder på med ei jente og at det ikke er passende at vi holder kontakten videre? hvordan høres det ut?

TS

Oi uff, får nesten litt vondt av henne, men samtidig høres hun litt sprø ut. Skjønner at du blir "skremt" bort. Slik oppførsel har ofte motsatt effekt av hva man ønsker. Så lenge hun ikke har noen romantisk interesse, ser hun kanskje ikke problemet, om du sier du holder på med en jente? Hmm, kanskje best å være ærlig, eller la være å svare henne/blokkere nr hennes?

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes! Si at du har fått deg dame, og at hun ikke tåler at du sender sms med andre.

Skrevet

Hvorfor må du lyve, det er bare feigt. Fortell henne heller at du syns det blir litt vel mye meldinger. Hun har nok godt av å få høre sannheten.

• Liker 3
Skrevet

Nå har du sagt i fra, da er det lov å la være å svare videre.

Det burde ikke være nødvendig å finne på historier synes nå jeg.

Skrevet

TS

Syns det er helt ok med en hvit løgn når hun ikke tok "hintet" første gangen.

Skrevet

Ikke svar på meldingene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...