Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal i barnedåp i slutten av mai og aner ikke hva jeg skal gå i. Hva er vanlig antrekk i dåp? Kan jeg gå i et pent skjørt og topp? Eller selskapskjole? Hva går man i?

Håper noen kan svare, for jeg begynner å bli litt desperat her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte gått i bunad (har på forhånd fått vite at menge vil ha på seg bunad). Ellers har jeg bare hatt på meg et pente antrekk - søt sommerkjole.. (eller overdel + knelangt skjørt)

Skrevet

En drakt er også fint. Gjerne med en sprek topp inni. Eller et skjørt og en fin topp mde tilhørende sko. Kanskje en tøff veske?

Skrevet

Sommeren som var; var jeg i barnedåp, og hadde på meg et hvitt skjørt med blonder - med en slags rysjekant hvor man selv kunne dra i - så høyt man ville ha det (på den ene siden). Lengen på skjørtet gikk litt i bølger, veldig fornøyd med det og brukte det faktisk i konfirmasjon for en uke siden (går nedenfor knærne) Kjøpt på cubus. hadde en hvit topp til, med et blomster trykk, med noe "glitter" på. var tynt "tyll" eller lignende på armene (kort arm) og samme med kanten nede på toppen. så hadde jeg denim/jeans sandaler til med en liten høy hæl. (ble til at jeg tok dem av senere, familiedåp).

altså... hvitt, pastellfarger... sommerlige klær synes jeg passer godt i barnedåp/konfirmasjon, eller bunad! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg var i barnedåp i fjor sommer, og da hadde jeg bunad.

Man kan jo også ha en søt sommerkjole, skjørt og en topp og så videre.

Jeg ville ha satset på lette stoffer og lyse farger siden det er en barnedåp og siden det nesten er sommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...