AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Noen som har opplevd det eller hørt om at andre har blitt det og hva tenker dere om det? Og når vedkommende gjør det slutt så gir de en annen dårlig unnskyldning av generell karakter men det skinner lett gjennom hva som egentlig var årsaken. Herregud for noen råtne mennesker som bor i denne byen. Blitt mobbet siden jeg var en neve stor og det ser visst ikke ut til å ta slutt med det første.. Det har skjedd meg flere ganger og alltid blir jeg redd for at den jeg blir sammen med kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen av de som advarer igjen. Jeg får jo ikke en sjanse i havet til å bevise hvem jeg er og står for.. Må bare si det at jeg har aldri gjort noe kriminelt eller det er ikke der det ligger,jeg har heller alltid vært den stille piken som aldri snakket i skoletimene og aldri tok til motmæle og holdt meg mye for meg selv.. Jeg hørte hun i Farmen hadde mistet stemmen av mobbing da hun var liten og slik har det vel også vært med meg og jeg har hatt noen spiseproblemer pga det men vært ærlig mot mine partnere når det kommer til å opplyse om det.. Jeg blir nesten enda skyere av å oppleve slikt og kjenner enda mere enn før at jeg ikke tør å knytte meg til noen..møte det skadefroe blikkt til dem som advarte mot meg ute på gata. Kjenne giftpilene deres punktere den hardt opparbeidede selvfølelsen min gang på gang. Gått til psykolog pga alt dette og er ferdigbehanbdlet og føler meg sterkere enn noen gang. Jeg har aldri brukt tabletter og vil heller ikke gjøre det. Men orker ikke la noen komme innpå meg i frykt av å miste slik jeg har gjort mang en gang nettopp fordi de som advarer mot meg ikke unner meg å være glad. Andre som har erfart liknende? Anonymous poster hash: 81a22...feb
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Jeg flyttet. Smarteste jeg har gjort noen gang tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå