Gå til innhold

Folk som ikke aner hva de ønsker seg. Vanskelig å finne på noe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er irriterende når jeg spør hva de ønsker seg til jul også får jeg bare "nei jeg vet ikke eller det er samma det" til svar. Det må da være noe man ønsker seg til jul?

Stefaren min er sånn. Han sier bare vet ikke hele tiden. Han er også veldig kresen og sær på ting. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han. I fjor kjøpte jeg bare noen sokker og en liten gavepakking. Vil ikke kjøpe det samme i år å. Det blirr jo litt kjedelig.

Trenger hjelp. Vet dere hva jeg kan kjøpe? Han er glad i kunst og seiling. Det er de to tinga han brenner for. Han maler mye og har det meste av koster og farger. Han er veldig kresen på det, så tør ikke å kjøpe noe innfor kunst da jeg sikkert bare kjøper feil ting.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 2ff21...8c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg gir folk som svarer at de ikke vet:

- Gavekort

- Flaske vin og et flax-lodd

- Sånne gavepakker, enten det er såpe, kremer eller hva enn.

• Liker 3
Skrevet

Hva med et abonnent på et blad som handler om seilig?:) Evt. gavekort på en kunstbutikk så han kan kjøpe koster og slikt selv? Eller lage et kort og invitere han med ut på middag?

Var et år jeg ikke ante hva jeg skulle gi onklenen min, så jeg dro på førjulsbesøk, lånte toalettet og tittet i skapene hans(litt frekt men), så kjøpte jeg mer av det han hadde der; barberblader, såpe, shampo, tannkrem, ny tannkost, deo, etterbarberingsvann osv. Han ble superfornøyd for han hater å må gå å handle disse tinga selv:P Kanskje ikke det mest spennende, men jeg blir selv glad for slike gaver, praktisk!

Et annet år fikk han en kurv med litt hjemmelagde rundstykker og pepperkaker, marsipangris, noen klementiner, sylte, rulle, sursild, gløgg, nøtter osv. Julemat jeg visste han likte.

Anonymous poster hash: 0df4f...fca
  • Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Flaske vin er alltid lurt når du ikke vet hva du skal gi!

Du kan også spørre moren din hva du tror han ønsker seg :)

Jeg og kjæresten kommer i alle fall til å gi julekaffe og julete og litt sånt til faren og stemoren min. Kanskje det er en idé? Og vet du om han liker noen typer oster eller noe sånt? I fjor kjøpte jeg en pakke med sjokolade med blåmuggost inni som var fra Geiranger (den het fjordnær tror jeg) til pappa fordi jeg vet han liker blåmuggost f.eks.

Ellers kan du jo kjøpe konfekt eller noe sånt også :)

Endret av avocadoen
Skrevet

Flaske vin hørtes jo ut som en god ide eller kanskje et gavekort fra en kunst butikk.

Takk for svar da :)

Anonymous poster hash: 2ff21...8c3
Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Kinogavekort må jo være helt supert! Det hadde jeg satt pris på :)

Skrevet

Abonnement på Seilas og/eller Seilmagasinet. Kan du prøve å lese litt i noen utgaver av Seilas? De pleier å ha julegaveforslag for seilere før jul. Bøker har han sikkert også.

Som seiler kan jeg komme med følgende forslag:

Ullundertøy fra Northern playground. Genialt patent!

Seilhansker fra en kvalitetsmerke

Hvis han har egen båt - div stash til båten.

Ta en titt på Oslo flaggfabrikk.

Anonymous poster hash: 7962e...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...