AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Prøvde en ny hårfarge i går, schwarzkopf Silver Blonde med "metallic shine". Det ble heller gult med litt blå striper (de blå stripene etter etterbehandlingen, lilla kur) Så må farge det igjen da. Har pleid å variere med aske og ekstra lys blond i ymse merker. Men hvordan er perleblond i forhold til disse? Positivt med den jeg brukte i går må være at etterbehandlingen luktet godt og håret ikke luktet nyfarget etterpå Anonymous poster hash: ad94b...198
Gjest BabyBlue Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Hvis det med de blå stripene skjedde helt nylig kan du godt vente noen dager og bruke renseshampoo hver dag, for det er en god sjanse for at fargen blir renset ut igjen
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Antagelig har du latt den sitte litt for lenge, men dette vil nok gå ut av seg selv. Mange blonde hårfarger kan gi blåskjær helt i starten, selv når du farger hos frisør. Jeg ville gitt det en ukes tid i hvert fall, for ikke å herpe håret unødig. Anonymous poster hash: d35db...23d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Blåskjæret kom fra etterbehandlingen, som var en blå kur. Har skjedd før om jeg har latt sølvshampoen sitte i for lenge eller brukt den for ofte. Farget det igjen i går med perleblond og gulskjæret er betraktelig bedre, gudskjelov Anonymous poster hash: ad94b...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå