AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Hei Jeg er på utkikk etter en lampe som kan festes i en hylle på veggen, en klemmespot. Finner ikke så mange alternativ der ute, men har funnet denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10231321/ Hva syns dere om den? Varden fin el fæl? Syns det er litt vanskelig å se ut fra en nettside. Dere som har sett den live hva syns dere? Og vet noen hvor stor den er? Diameter på skjermen og lengde f.eks? Andre forslag til klemmespot? Det skal være i en stue så må ikke være for "nattbordaktig" gjerne i hvit, svart el grå/stål )Anonymous poster hash: fae9d...31b
Elanore Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Jeg synes de var heslige, men så er det vel bare ikke helt min stil... Hadde ikke stoppet opp i stuen din for å kritisere den, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Den var ikke spesielt pen, men det kommer jo an på hva du ellers har. Generelt synes jeg ikke at klemmespotter er noe særlig. Det ser ofte rotete og tilfeldig ut. Anonymous poster hash: d4889...968
Rotemor Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Det er en industrilampe.(i design) Kul hvis man liker litt røft eller god blanding synes jeg da:)
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Likte den ikke noe særlig.. Liker ikke blanding av søl/metall og gull/kobber. Men har du retro/industristil så passer den nok inn. Det viktigste er at den står til resten av stilen din Alt blir pent så lenge det passer sammen Anonymous poster hash: 25032...828
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg synes den var kul jeg. Ikke min stil, men definitivt myyyyye bedre enn dette shabby chic-greierne vi nå heldigvis er ferdig med. Masse potensiale i denne. Med en litt røff stil, eller i kontrast mot gammeldagse møbler: Men den Hektar-saken var fin også. Anonymous poster hash: cb257...457
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Jeg likte den veldig godt! Men det krever at du har ellers stilen som gjør den kul. Hvis ikke blir det for feil. Anonymous poster hash: deaa2...160
Wonders Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 (endret) ikke min stil, men veldig tøff om man liker litt sånnt. Tenker på en slik stol rett under denne lampen: Endret 20. november 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Hvitt + Svart + Sølv + Gull? Lampen i seg selv er tøff, men den fargeblandingen er jeg ikke begeistret for (mildt sagt) Anonymous poster hash: a6bc2...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå