Gå til innhold

Refillboks/flaske til oppvaskpulver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man tak i en refillflaske til oppvaskpulver for tiden? En sånn det er lett å helle fra.

Før så solgte Sun sånne i matbutikkene, men de har jeg ikke sett på lenge.

Jeg ser at de har det på sånne matbutikker på nettet, men det hadde vært greit å kjøpe det i en fysisk butikk. Gjerne i Oslo.

Noen som har tips? Det må ikke være den fra sun. Det eneste kriteriet er at det skal være enkelt å få pulveret oppi og ikke mye søl når man skal dosere det i maskinen. (Altså ikke en boks man må bruke en skje i).

:)

Anonymous poster hash: bd270...5ec

Skrevet

Kjøp oppvasktabletter heller. Fatter ikke at folk fortsatt strever med pulver og gris nå til dags.

Anonymous poster hash: 35eae...d8f

Skrevet

Kjøp oppvasktabletter heller. Fatter ikke at folk fortsatt strever med pulver og gris nå til dags.

Anonymous poster hash: 35eae...d8f

Det er ikke noe strev med pulver om man har rett boks.
Skrevet

Funker fint med pulver. Har en av boksene fra Sun, kjøpt for lenge siden, og fyller faktisk opp med billig pulver fra andre produsenter i tillegg. Oppvasken blir ren og jeg kan dosere mindre dersom det er bare glass etter fest, eller halvfull maskin fordi det passer seg å kjøre den akkurat da. Full kontroll på glansemiddel har jeg og, justerer ned til det er akkurat for lite, og litt opp igjen.

Ikke lenge siden det var oppslag om at tabletter fører til feildoseringer og anbefalingen var å bruke pulver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...