Gå til innhold

Hemorider..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg fikk i forbindelse med fødsel en liten hemoride og lurer på om noen her inne har noen gode råd på hvordan bli kvitt den ??

Jeg har prøvd flere salver, men uten hell.

Legen min er ikke til noen hjelp.

Dette ødelegger hele sex livet mitt og jeg begynner å bli ganske så frustrert.

Jeg er for ung til å få ødelagt hele sex livet mitt på grunn av dette.

HJELP !!!!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei du

stakkars deg, dette er visst veldig smertefullt har jeg hørt!

men du, unngå alkohol og sterk mat. spis mye frukt og grønt. mye frisk mat, men unngå alt som har krydder!

drikk mye vann, og bruk disse salvene du har fått av legen.. kanskje de hjelper denne gangen..

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes stikkpiller som fungerer bra mot hemorider. Proctosedyl eller noe heter de, og de får du på resept.

Har hatt hemorider selv og de fungerte bra, det som er viktig er at man tar de ut kurperioden, hvis ikke kan de lett komme tilbake.

Jeg har ikke hørt at krem fungerer så bra... Snakk med legen din og få en ny resept. Lykke til!

CJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjerringråd som fungerer:

kjøp gammeldags grønnsepe og en balje. (ren grønnsepe, du får det i dagligvare og du kan bruke resten når du vasker gulvet el noe) Bland et par skjeer sepe i deilig vann og sett stumpen din oppi. Ta med et blad el lign og sitt der en 15 min tid. Gjør dette et par tre dager på rad og du vil se at sexlivet atter en gang blomstrer icon_smile.gif

Grønnsepe er også bra til å lege sår og styrke gamle møber (dvs du "metter" møblene med grønnsepen).

mvh fia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen

Tusen takk for tipsene.

Grønnsepen skal prøves i dag ....

Åhhh tenk om jeg igjen kan ha sex over helgen uten å være flau eller synes det er ekkelt....

TUSEN TAKK....

Jeg håper det hjelper....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...