Gå til innhold

Hjelp - umulig å finne tv-bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett, vært innom møbelbutikker både i Norge og utlandet, uten resultat. Jeg er på utkikk etter en tv-benk som skal stå på skrå (altså ikke inntil en vegg). Jeg har en 32-tommers flat-skjerm og ønsker en tv-benk som er smal og høy. Finner jo bare lave! Må være plass til get-boksen også.

Noen som vet om noen? Helst hvit, men svart går fint.

Anonymous poster hash: 4df5c...e59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke henge den på veggen?

Anonymous poster hash: 86e36...37c

Skrevet

IKEA da? Fra BESTÅ serien?

Anonymous poster hash: 02a25...3ea
Skrevet

Hvorfor ikke henge den på veggen?

Det går ikke dsv. Jeg kan ikke ha den inntil en vegg for jeg ser ikke så langt. Så da må jeg ha en tv-benk stilt slik på skrå. Jrg har en nå men den er så bred og klumpete.

Skrevet

Jeg har veggfeste som kan snus. Det fungerer veldig greit og jeg slipper å ha en benk stående ut fra veggen. ;)

:heks:

Skrevet

Jeg har liksom ikke noe sted å henge tv-en i leiligheten.. er en veldig liten stue. Blir enten på veggen rett ved siden av sofaen, det blir litt for nærme eller på andre siden av rommet og da ser jeg ikke så langt.. Må også ha plass til høøytalerne mine/get-box/dvd-spiller

Skrevet

Hifiklubben?

Skrevet

Jeg har veggfeste som kan snus. Det fungerer veldig greit og jeg slipper å ha en benk stående ut fra veggen. ;)

Nemlig.

Skrevet

Hvor har du boksen, og DVD-spilleren og de ekstra høytalerne og alt som hører med en god tv-opplevelse? :laugh:

Anonymous poster hash: d32cd...fc6

Skrevet

Hvor har du boksen, og DVD-spilleren og de ekstra høytalerne og alt som hører med en god tv-opplevelse? :laugh:

Høytalerne er plassert der de skal være rundt i rommet. ;)

Boksene står på en smal benk tett inntil veggen under veggfestet.

Var det så vanskelig å se for seg? :ler:

Skrevet

Høytalerne er plassert der de skal være rundt i rommet. ;)

Boksene står på en smal benk tett inntil veggen under veggfestet.

Var det så vanskelig å se for seg? :ler:

Ja, litt :fnise: For jeg har jo flatskjerm, så tv-benken min er ikke spesielt bred, så jeg så ikke helt hvordan det skulle være plassbesparende å ha den på veggen sammenlignet med på smal tv-benk ;)

Skrevet

Ja, litt :fnise: For jeg har jo flatskjerm, så tv-benken min er ikke spesielt bred, så jeg så ikke helt hvordan det skulle være plassbesparende å ha den på veggen sammenlignet med på smal tv-benk ;)

Nei - men jeg svarte jo ikke på plassbesparende, kjære deg. Jeg kom med et forslag for å slippe å ha en benk stående skrått ut i rommet. ;) Over din fatteevne, eller? :klaske:

Skrevet

Nei - men jeg svarte jo ikke på plassbesparende, kjære deg. Jeg kom med et forslag for å slippe å ha en benk stående skrått ut i rommet. ;) Over din fatteevne, eller? :klaske:

Hva er greia med å svare frekt?

Dessuten har ts sagt at tv-en blir for langt unna til at hun ser den og at det er derfor hun ikke kan ha benken inntil veggen. Så hvor mye hjelp var du egentlig?

Skrevet

Hva er greia med å svare frekt?

Dessuten har ts sagt at tv-en blir for langt unna til at hun ser den og at det er derfor hun ikke kan ha benken inntil veggen. Så hvor mye hjelp var du egentlig?

Mer enn du var, det holder for meg, lille du. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange gode forslag! Likte den fra Møbelringen så har tenkt å se på den :)

Så bra du fant noe du likte :)

Skrevet

Verken hvitt eller svart, men litt høyere enn de fleste tv-bord:

http://jysk.no/stue/tv-mobler/tv-bord-tobias-2-hyller-glass-metall-0

Anonymous poster hash: d1620...201

Supert, takk!

jeg fant faktisk et til på jysk som var veldig fint, men litt usikker på om get-boxen får plass:

http://jysk.no/stue/tv-mobler/tv-bord-zack-krom-svart

Skrevet

Nå synes jeg at TV-møbler generelt er hylstygge og at stor TV og masse dingser og bokser er blodharry, men jeg har likevel et tips: Ikke sjekk ut TV-møbler alene, sjekk ut kommoder, skap, hyller bokser og bygg til, sett på hjul og lag det på din måte. Blir mye mye penere.

Anonymous poster hash: 74b66...759
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...