Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mine medkvinner (og menn)!

Jeg har et lite dillemma her... Jeg snoka litt på pcen til samboeren min, noe jeg selvfølgelig vet ikke er hyggelig gjort og jeg fant noe jeg syntes var litt ekkelt på loggen hans. Flere ganger i måneden logger han inn på Facebook kun for å gå inn på profilen til en annen dame. Han sier alltid til meg at han ikke bruker Facebook lenger, og at han godt kunne sletta brukeren sin, men det virker ikke helt sånn..

Tror dere han kan være utro? Eller at han bare fantaserer om henne? Jeg vet jeg burde ta det opp med han, men det er jo litt flaut å innrømme at jeg har snoka på pcen hans...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er tydelig at det er noe med denne kvinnen hvertfall. Kanskje ei han er interessert i?

Skrevet

Virker sånn ja.. :(

Skrevet

Alle menn er utro før eller senere, sad but true.

Anonymous poster hash: 9ef1e...9a7
  • Liker 3
Skrevet

Alle menn er utro før eller senere, sad but true.

Hahahahahahahahahha. You so funny! SO FUNNY!

men ja, høres litt merkelig ut. Har hun dama masse bilder av seg selv i bikini osv? hvis du er heldig er det kun for litt bilde materiell han er innom.

Anonymous poster hash: 952c1...85f

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er en eks eller gammel flamme?

Jeg er stadig inne og snoker på profilene til folk jeg slett ikke har kontakt eller interesse av egentlig når jeg kjeder meg. Det kan også være kjæresten til en gammel bekjent jeg snoker på, bare fordi jeg er nysgjerrig. Og jeg ser jo bare det som ligger åpent. Det har også hendt at en eller annen har blokkert en venninne/venn og at jeg er "ansatt" for å sjekke ting.

Skrevet

Får ikke sett bildene hennes siden vi ikke er venner. Men det rare er at han ikke er venn med henne heller. Det eneste man kan se er noen profilbilder av ho... Tror nok heller det går på at de bruker tiden sin på å sende meldinger til hverandre. Han kunne ikke sendt så mye gjennom sms, for da hadde nok jeg fått det med meg.

Skrevet

Alle menn er utro før eller senere, sad but true. Anonymous poster hash: 9ef1e...9a7

Nå drar du alle menn under en kam vel? Jeg har dårlig erfaring med dette jeg også, har blitt bedratt av tre ekskjærester, MEN dette sier jo bare noe om hva slags menn DEM var og ikke noe om alle andre menn. Selv om jeg var sammen med noen utro rasshøl så betyr det ikke at alle menn er det. Det samme gjelder jo kvinner, mange av dem er utro også, men ikke alle!
Skrevet

Får ikke sett bildene hennes siden vi ikke er venner. Men det rare er at han ikke er venn med henne heller. Det eneste man kan se er noen profilbilder av ho... Tror nok heller det går på at de bruker tiden sin på å sende meldinger til hverandre. Han kunne ikke sendt så mye gjennom sms, for da hadde nok jeg fått det med meg.

Sender meldinger på Facebook til hverandre? Kanskje du skal spørre han rett ut om hvem det er og hvorfor han stadig er inne på siden hennes.
Skrevet

Så spørs det om han er ærlig hvis jeg konfronterer han da... Han er ikke typen til å innrømme at han har gjort noe galt...

Skrevet

Så spørs det om han er ærlig hvis jeg konfronterer han da... Han er ikke typen til å innrømme at han har gjort noe galt...

Menn lyver så ikke forvent noe ærlig svar.

• Liker 1
Skrevet

"Han er ikke typen til å innrømme at han har gjort noe galt".

Hva betyr det egentlig? Om han konsekvent er uærlig er jo det et major rødt flagg.

Skrevet

Uærlig som jeg er... så blir jeg også veldig trassig og impulslyver om noen har snoket på private ting som dette. For det kan faktisk være helt uskyldig nysgjerrighet og ikke noe som andre har noe med. Noen ganger vet man rett og slett ikke hvorfor man blir nesten litt besatt av å følge med på hva gamle bekjente driver med for tiden. Eller kanskje de rett og slett har en uskyldig prat ang en felles bekjent på facebook?

Selv om man er sammen betyr det ikke at man skal fortelle alt bestandig. Særlig ikke om det faktisk er noe partneren ikke har noe med.

Skrevet

"Han er ikke typen til å innrømme at han har gjort noe galt".

Hva betyr det egentlig? Om han konsekvent er uærlig er jo det et major rødt flagg.

De gangene jeg har tatt han i å lyve tidligere har han bare sperra meg helt ute. Nekter å svare eller si noe som helst.

Skrevet

Hadde bedt han deaktivere Facebooken og se hva han sa. Han er jo aldri innpå som han sier... Men når han er innpå er det kun for å søke på henne? Uakseptabelt.

Anonymous poster hash: 9984c...2db
Skrevet

Neppe utro, han er nok snoker så mye han kan, jeg gjør det selv, på venninner, og venninner av min samboer, bare at hun vet om det. Han er nok bare redd for hva du skal synes, og at du kanskje blir sur på ham for å se på andre jenter.

Skrevet

Selv om man er kjærester kan man ikke diktere den man er sammen med og be dem om å deaktivere eller ikke søke/chatte/kommunisere med andre mennesker. Det får være måte på.

Snoking gjør stort sett bare en ting: Setter fantasien i sving hos den som snoker.

Jeg har forøvrig en halv logg med Facebooksøk på en person jeg ikke kjenner en gang akkurat nå. Heldigvis har jeg ikke samboer, for da hadde han garantert lurt på hva jeg holdt på med og jeg hadde hatt store problemer med å forklare det.

Skrevet

Så lenge du ikke har beviser for at kjæresten din faktisk er utro, så synes jeg det er ganske dårlig gjort å anta det verste om ham, spesielt når du har valgt å bryte hans tillit ved å snoke. Kvinnen kan være hvem som helst. Det kan være en gammel bekjent, en kollega, en jente en av kompisene er interessert i, en han har lest om på nettet et sted.

På meg virker det som om de som snoker faktisk ønsker å finne noe, og derfor leser alt for mye inn i noe som kan være helt uskyldig. Som mange har nevnt i lignende tråder, er det noen som ser på snoking som grunn til å slå opp. Så om du skal ta dette opp, så må du være forberedt på konsekvensene av det. Vær i så fall ærlig nok til å fortelle at du snoket hvis du først har tenkt å konfrontere ham med noe.

Skrevet

De gangene jeg har tatt han i å lyve tidligere har han bare sperra meg helt ute. Nekter å svare eller si noe som helst.

Gutter snoker på facebook hele tiden, ser igjennom bilder osv. Hvis det BARE er henne og samme hele tiden, så er det noe interesse der ja. Men det betyr ikke nødvendigvis utroskap, som oftest ikke.

Men jeg stusser likevel over holdningen hans. Hva er det du har tatt ham i å lyve om tidligere?

Skrevet

Og lyver han om ting som du strengt tatt ikke har noe med?

Jeg blir utrolig provosert om jeg blir konfrontert med at jeg er sen til å komme hjem etter jobb uten grunn, at jeg smiler og taster på mobilen, at jeg gikk et annet sted etter å ha truffet en venninne osv. Selv om jeg er i et forhold har jeg ikke meldeplikt. Noen ganger vil jeg være i fred og tar meg en kjøretur, eller bestemmer meg impulsivt for å stikke innom noen eller noe annet. Eller at jeg drar på jobbreise kvelden før jeg absolutt må, bare for å snike meg litt unna. Om jeg ikke forteller det eller finner en mindre god grunn for sånt, så er det MIN sak. Ikke fordi jeg har tenkt å være utro. Mest sannsynlig gjør jeg det bare for å ikke såre den jeg er sammen med.

Om noen (f.eks en partner) da har funnet ut hvor jeg var (selv om jeg ikke hadde sagt at jeg skulle dit, eller hadde fortalt dette i ettertid), så blir jeg provosert og går i forsvar. Det er ikke alltid jeg har lyst til å forklare hvorfor jeg gjør det jeg gjør og i alle fall ikke om jeg oppfatter at det jeg evt gjorde er "mistenkelig". Det kan være på nett eller utenfor nett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...