AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Er det flere som savner en kjæreste rundt juletider? Jeg ser så mange par som kjøper julegaver sammen, planlegger julegaver til hverandre, planlegger alt det koselige de skal gjøre sammen i julen osv. Jeg må innrømme at jeg blir litt misunnelig. Synes det hadde vært så koselig å hatt en kjæreste som jeg kunne gått tur med når snøen faller, som jeg kan drikke kakao med forran peisen osv. Legger merke til kjærestepar overalt. Anonymous poster hash: c3e55...ffc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Jeg legger merke til dem året rundt, men jeg har nesten ingen venner som er single så det kommmer nok av det! Jeg får lyst til å klemme noen innimellom og blir sjalu på dem innimellom! SlitsomtAnonymous poster hash: 51d90...323 1
vafler Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Ja, samme her. Blir ofte mer oppmerksom på par rundt meg i ferier, jula etc.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Ja, det ser koselig ut På den annen side så sparer vi som er single penger på julegaver. I fjor blakket jeg meg på julegave til kjæresten (nå exen) og han dumpet meg kort tid etter. Syns derfor vi skal kjøpe noe fint til oss selv! Hvem vet, er mye som skjer utover med julebord etc. Kan jo hende vi møter noen flotte menn der? Anonymous poster hash: f851e...84f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Vi som er single sparer IKKE penger på julegaver...Med unntak av kjæresten er det bortimot dobbelt så dyrt... Anonymous poster hash: 743f6...7d5 1
Gjest Peanut Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Klart det. ^^, Jeg elsker å kjøpe julegaver og pakke dem inn, å lage mat og annet og skjemme ham bort. ^^,
Gjest ghej75 Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Er det flere som savner en kjæreste rundt juletider? Jeg ser så mange par som kjøper julegaver sammen, planlegger julegaver til hverandre, planlegger alt det koselige de skal gjøre sammen i julen osv. Jeg må innrømme at jeg blir litt misunnelig. Synes det hadde vært så koselig å hatt en kjæreste som jeg kunne gått tur med når snøen faller, som jeg kan drikke kakao med forran peisen osv. Legger merke til kjærestepar overalt. Anonymous poster hash: c3e55...ffc Hvis det er en bitteliten trøst, jeg har kjæreste og: Vi kjøper ikke julegaver til hverandre. Vi kjøper ellers bare noen plikt-gaver til fjern familie, og det er fort unnagjort. Vi gjør ikke noe spesielt i julen annet enn å reise til familie. Har ikke råd til ferie i år. Vi har ikke noen peis å drikke kakao foran (skulle gjerne hatt det) Vi kunne gått tur sammen, men så langt er det bare kaldt og ransfare i gatene utenfor . Jeg gleder meg til neste jul, da håper jeg vi har fått kjøpt leilighet som vi kan gjøre til vår egen og ha det littt mer koselig i, jeg håper vi har fått kjøpt hund, og jeg håper vi kan få familie på besøk til oss. Rart hvordan man alltid lengter etter noe! Uansett, det er jo alltid koselig å ha noen, og jeg håper selvfølgelig du vil oppleve det snart
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Vi som er single sparer IKKE penger på julegaver...Med unntak av kjæresten er det bortimot dobbelt så dyrt... Anonymous poster hash: 743f6...7d5 Hæ, hvordan da? Med kjæreste hadde jeg 5 julegaver å kjøpe. Nå har jeg bare 4, og de forventer ikke å få så himla dyr gave. Mer til sparing, og mer til meg Anonymous poster hash: f851e...84f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Hæ, hvordan da? Med kjæreste hadde jeg 5 julegaver å kjøpe. Nå har jeg bare 4, og de forventer ikke å få så himla dyr gave. Mer til sparing, og mer til meg Anonymous poster hash: f851e...84f Sant, og hvis dere kjøper gaver sammen, blir det jo ikke billigere. Han har jo også mennesker som han skal kjøpe til. Det er ikke slik at partneren spleiser 50 % gavene uten å forvente at du gjør det samme - så det blir like dyrt - ellers det blir billigere som singel, da har du ikke en kjæreste du må kjøpe til. Anonymous poster hash: b17fd...a0f 1
Royalty Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Det er ikke bare rundt juletiden. Merker det savnet hele tiden... 1
Gjest JakeGreen Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Nei. Men jeg har lyst på julemat og savner mamma. 3
Gjest Grapefrukt Skrevet 19. november 2013 #13 Skrevet 19. november 2013 Jaa har kjempe lyst på en kjæreste, spesielt når det er kaldt og alle er inne foran peisen med varm kakao og pledd. En kjæreste passer strengt tatt til alle årstider, men julen er litt spesiell. Jaja, kanskje neste år
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #14 Skrevet 19. november 2013 Ja. Men sjansen for at det skjer er lik null. Jeg liker en jente, og hun sier hun liker meg. Men det skjer liksom ikke noe mer. Frustrerende. Anonymous poster hash: 11cad...5b2 1
Gjest Ironically me Skrevet 19. november 2013 #15 Skrevet 19. november 2013 Egentlig er ikke følelsen der nå. Har meg selv som prosjekt nå, og tror ikke tiden er moden. Det er jo både ensomt og litt befriende på samme tid. 1
Gjest Kv84 Skrevet 19. november 2013 #16 Skrevet 19. november 2013 Hadde vært koselig å feire jul med en kjæreste og hans familie
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #17 Skrevet 19. november 2013 Ja... "Christmas is a time when you get homesick, even when your`re home. -Carol Nelson. Anonymous poster hash: e9fcc...1d2
happiest Skrevet 19. november 2013 #18 Skrevet 19. november 2013 Ja. Men sjansen for at det skjer er lik null. Jeg liker en jente, og hun sier hun liker meg. Men det skjer liksom ikke noe mer. Frustrerende. Anonymous poster hash: 11cad...5b2 Ta intiativ til å spørre du da Så kanskje du får kjæreste til jul
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #19 Skrevet 19. november 2013 Er man singel nå så er man singel til jul siden det ikke er lenge til jul. Men kanskje neste år?Anonymous poster hash: 4d9f2...aa9
Djmalle Skrevet 20. november 2013 #20 Skrevet 20. november 2013 Ja. Men sjansen for at det skjer er lik null. Jeg liker en jente, og hun sier hun liker meg. Men det skjer liksom ikke noe mer. Frustrerende.Anonymous poster hash: 11cad...5b2 HERREGUD: så ta ingiativet da?? Har samme problemet her, men så er jeg en jente som ikke er redd for å snakke først, og ta saken i egne hender og få ting til å faktisk bli noe mer. Har dere vært med hverandre? Om ikke, foreslå film eller kafé treff. Prøv i det minste og ta det neste steget, hun er nok bare sjenert. Det er gutten jeg har noe på gang med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå