Gå til innhold

Orker ikke be mange i bursdag - er jeg sær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir 40 i morgen, og torsdag blir det kaffe og kake her hjemme. Jeg skal ikke ha lag, bare dette besøket.

Det har seg sånn at jeg bare har bedt svigermor, mamma og pappa. Er litt deprimert om dagen og orker ikke fler.

Så sitter jeg med dritdårlig samvittighet for ikke å be svigerbror og kona. De er hyggelige, men noen skravlebøtter, og jeg vet allerede hvordan scenarioet ville blitt (mamma og pappa tause som østers, svigers og kone som plaprer i vei, og vi andre som ikke kommer til). Da mener jeg at det VIRKELIG er umulig å få sagt noe. Skulle man ha skikkelig flaks å klare og bryte gjennom, så hører de ikke etter selv om man forteller at man har fått hjernesvulst.

Så var det denne samvittigheten da. Samtidig vet jeg ikke om jeg orker på min "store" dag. Vil bare ha det stille og rolig.

Er jeg sær?

Anonymous poster hash: c382f...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din bursdag, du velger!

Gratulerer med morgendagen :sol:

• Liker 4
Skrevet

Det er din bursdag, og du som bestemmer! Det viktigste er at du har en dag der du koser deg, ikke hva andre synes.

Anonymous poster hash: 29635...5bc
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel også den at jeg alltid blir bedt dit som gnager. De er av typen "the more the merrier", mens jeg er stikk motsatt.

De kan jo ikke noe for at de er som de er (eller jo - litt), og de ER hyggelige også. Men tanken på å være i et vepsebol den dagen sliter allerede i øregangene :P

Og takk for gratulasjon ;)

Skrevet

Gratulerer på forskudd!

Jeg enig med dem som sier at du kan velge hvem du skal be. Om de lurer på hvorfor, så synes jeg du bare skal si det som det er - du orket ikke å ha noe stort denne gangen. Du kan eventuelt si at dere kan ta det igjen en annen gang når du er mer opplagt?

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Ikke sær! Gratulerer til deg!

Kanskje du hadde hatt muligheten å reise til f.eks London, fremfor å lide i stillhet med de andre?

Skrevet

Synes det hørtes merkelig ut å ikke be sin egen kone, men moren hennes. Men etter forklaringen din så er det jo forståelig. Og din bursdag, din dag, du bestemmer!

Gratulerer med dagen i morgen :flagg::gave::gratulerer:

Skrevet

Synes det hørtes merkelig ut å ikke be sin egen kone, men moren hennes. Men etter forklaringen din så er det jo forståelig. Og din bursdag, din dag, du bestemmer!

Gratulerer med dagen i morgen :flagg::gave::gratulerer:

Min svigerbror og hans kone.

Skrevet

Min svigerbror og hans kone.

Åja, da misforstod jeg.

Da er det ikke noe rart i det hele tatt

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Nei, man velger selv hvordan man vil markere/ikke markere spesialdager. Finnes ikke riktig eller galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...