AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg har mottat varsel om tvangsfravikelse grunnet mislighold av leien. Det er greit. Det jeg derimot lurer på, er om dette kommer til å havne på "rullebladet" mitt? Skal til USA i sommer, og vil helst ikke ha noe snusk som gjør det vanskelig å komme inn... Anonymous poster hash: 30cd8...49f Anonymous poster hash: 30cd8...49f
Geralt Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Tror ikke ting havner på rullebladet ditt hvis det ikke har blitt behandlet i en domstol. Hvis du f.eks før en fartsbot hindrer det deg ikke i å reise til USA så vidt jeg vet, ikke betalingsanmerkninger heller. Litt usikker på din sak, siden jeg ikek vet hva tvangsfravikelse er :/
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Tvangsfravikelse/mangelende husleie er ikke et kriminelt forhold, så reisen til USA går nok fint. Økonomien din fremover er det nok verre med. Anonymous poster hash: a2dc1...ec6 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Fravikelse betyr at du blir kastet ut av boligen. Ja ja...Anonymous poster hash: bb6b8...fef
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Fravikelse betyr at du blir kastet ut av boligen. Ja ja...Anonymous poster hash: bb6b8...fef Det er jeg klar over Les før du svarer. Anonymous poster hash: 30cd8...49f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Tvangsfravikelse er alvorlig. Det er ikke sånn at kravet til huseier forsvinner med dette, tvert i mot, vedkommende kan kreve deg for erstatning for alle utgifter i forbindelse med dette. Så hvordan har du råd til å reise til USA når du ikke har råd til å betale husleie? Anonymous poster hash: a2dc1...ec6 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Tvangsfravikelse er alvorlig. Det er ikke sånn at kravet til huseier forsvinner med dette, tvert i mot, vedkommende kan kreve deg for erstatning for alle utgifter i forbindelse med dette. Så hvordan har du råd til å reise til USA når du ikke har råd til å betale husleie? Anonymous poster hash: a2dc1...ec6 1) Misligholdet av leien skyldes arbeidsgivers manglende utbetaling av lønn. Når jeg nå har mottatt lønnen jeg har krav på, har jeg råd til å betale for uteblitt leie + omkostninger. 2) USA-turen er det ikke jeg som betaler for, men en gave. Anonymous poster hash: 30cd8...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå