AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg vil ikke trenge meg på eller ødelegge noe for han... jeg datet han i vår/sommer og hanvar superhyggelig.. Men; det var kort tid etter at jeg kom fra et 5 år langt forhold .. Jeg ble utrolig usikker på hva jeg følte, og trakk meg bort... Vi har kommunisert litt via Facebook , og jeg spurte om han ville møtes... Han sa det ikke passet... Fordi han skulle reise på jobb og.... han hadde startet å date en ny. ... Han fortsetter å skrive til meg på FB ( men har slettet meg som venn... Kan jeg ringe han ? Eller er det upassende...Anonymous poster hash: 50cb2...0fd
Daria Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Han sier det ikke passer å møtes. Han sier han dater en annen. Han sletter deg som venn på facebook. Er det virkelig noe å lure på? 10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Han dater en ny og har slettet deg. Ikke ring. Anonymous poster hash: d5df9...d30 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 hvorfor vil du ringe han? han har slettet deg å begynt å date en ny. move on Anonymous poster hash: 57bef...72e
Arianna Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Du hadde din sjanse, og valgte å ikke benytte deg av den. Nå har en annen jente fått sjansen. Da holder du deg unna! 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 hvorfor vil du ringe han? han har slettet deg å begynt å date en ny. move onAnonymous poster hash: 57bef...72e Føler behov for å snakke med han... Vet ikke helt hvorfor... Men... Anonymous poster hash: 50cb2...0fd
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Herregud, å stakkarslig! Skjerp deg, kvinne! Anonymous poster hash: c30f4...871 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Føler behov for å snakke med han... Vet ikke helt hvorfor... Men...Anonymous poster hash: 50cb2...0fd Det kan jeg svare deg på. Han har beveget seg videre å finne kjærlighet ett annet sted, det er utelukkende derfor du plutselig er interessert. Når noen andre vil ha han så vil også du ha han. Anonymous poster hash: 636d7...ea3 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Det kan jeg svare deg på. Han har beveget seg videre å finne kjærlighet ett annet sted, det er utelukkende derfor du plutselig er interessert. Når noen andre vil ha han så vil også du ha han.Anonymous poster hash: 636d7...ea3 Nei, jeg visste ikke om den nye før etter at jeg spurte om å møtes...Anonymous poster hash: 50cb2...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå