Gjest Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Ting jeg kan irritere meg over om morgenen mens jeg rer opp! Jeg har 200x140 dundyner også har jeg 140x200 sengetøy fra kid, så alt tilsir at de skal være to meter, men når jeg rer opp senga er de vitterlig me kortere en to meter, kanskje 1.80 eller lignende? Hvorfor i alle dager er de det? De er jo alltid for korte for meg som er 1.80, men samboern mente det bare var noe jeg innbilte meg...
Gjest Amber Rose Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Jeg føler de er for lange jeg Og vi har 2 meter dyner ikke 220. Tror kanskje heller det er sengetøyet som ikke alltid holder de målene de skal.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Ville nok målt opp og sett hva de faktisk er. 180 er ektremt kort for en dyne, så tror nok du bommer litt der. Hvis ikke har du fått en feilvare ut av denne verden. Anonymous poster hash: 75925...37e 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Ting jeg kan irritere meg over om morgenen mens jeg rer opp! Jeg har 200x140 dundyner også har jeg 140x200 sengetøy fra kid, så alt tilsir at de skal være to meter, men når jeg rer opp senga er de vitterlig me kortere en to meter, kanskje 1.80 eller lignende? Hvorfor i alle dager er de det? De er jo alltid for korte for meg som er 1.80, men samboern mente det bare var noe jeg innbilte meg... Da har du rett og slett ikke en dyne som er to meter. Det finnes dyner som er kortere enn 2 meter også. Eller så har du dynetrekk som er 220. Kjøp en ny dyne som er 220 så Anonymous poster hash: 8eba0...a8b 2
Gjest Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Både dyna og trekket er oppgitt til en lengde på to meter på kid sine sider! Kan tenke meg at trekket kan krympe i vask, men dyna er jo ikke vaska! Kanskje jeg må ta meg en målerunde i morra på resten av trekke
Bad Advice Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Kjøp dobbeltdyne, har 2 stykk på noe sånt som 2x2,20 selv og kommer ALDRI noensinne til å gå tilbake til noe annet! Å kunne pakke seg helt inn i dyna uten noensinne å få kald trekk er deilig
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Ei dundyne er fylt med dun og fjær. Om du ser på dundyna di vil du leggje merke til at den er ikkje flat, men derimor litt høg. Det er denne høgda som "stjel" litt frå lengda. Helsing tidlegare dynprodusent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå