Gå til innhold

Uæh, tåneglene mine er helt blå!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Altså..Som kanskje noen av dere leste, så gikk jeg meg vill i skauen tidligere denne uken :oops: , og turen ble dermed ekstra lang..i dårlige joggesko. ( Gikk 1.6 mil- noe som kanskje ikke er så langt for dere sprekinger, men for meg derimot er det kjempelangt! :ler: )

Fikk vondt i begge stortærne etter turen, og nå er begge neglene blå. Den ene tåa er fortsatt veldig vond, og den neglen blir bare mørkere og mørkere..

Kommer neglene til å falle av, eller kan det gå over uten at det skjer?

:oops:

Skrevet

Har vårt borti i dette. Mistet faktisk tåneglen på storetåa, etter noe lignende (men da slo jeg den attpåtil).

Ta en stamp med varmt vann og grønnsåpevann. Grønnsåpe er naturlig "verkdrivende" og betennelses-dempende. Sitt og kos deg med føttene nedi hver kveld i noen dager. Sørg for at du tørker de godt etterpå.

Grønnsåpe er flott til sånne ting :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk skal du ha for tipset. :-)

Skrevet
Takk skal du ha for tipset.  :-)

Ja, du vet. Jeg må jo dele min visdom :ler:

Skrevet

Samboeren min hadde det i fjor, den ene stortå-neglen ble helt blå og falt til slutt av. Nå er en ny frisk og fin tånegl på plass. Jeg anbefaler også å bruke tetreolje.

Gjest Anonymous
Skrevet

har hatt det som du, fikk blå negl (ikke hele neglen, men områder..) Den vokste ut normalt, og det blå forsvant ikke før det vokste ut. (størknet blod under neglen)

Du har for små sko!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har for små sko!!!!!!

Ja det er det jeg og begynner å lure på..

Gjest 1111
Skrevet

På tide med en ny shoppingrunde runa :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er helt tydelig. Tror jeg skal kjøpe kart og kompass i samme slengen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...