AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Barnet blir ikke fulgt opp av far på samvær. Lekser blir ikke gjort, fritidsaktiviteter ikke fulgt opp og endel for sent komming til skolen. Med minstemann har han ikke fulgt opp helsestasjon avtalene, uteblitt 3 ganger. Og jeg er den som må ta de kjedelige tlf til helsesøster. Jeg kunne nevnt i fleng! Har bedt skolen om utskrift av alle for sent kommingene men hun måtte sjekke med rektor om hun hadde lov å gi meg dette. Noen som har noen råd til meg? Å snakke med far er i grunn håpløst han kommer nok til å hyle over seg. Kan jeg kreve at skolen tar han inn til samtale?Anonymous poster hash: fcb4e...fab
makkapakka Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 blir bare bråk når du setter igang noe, for det oppfattes som krangel mellom far og mor. Be skolen om å ta det med faren. Det er tross alt en myndighet.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 blir bare bråk når du setter igang noe, for det oppfattes som krangel mellom far og mor. Be skolen om å ta det med faren. Det er tross alt en myndighet. Enig i denne. Dette er fars ansvar når han har samvær. Hvis han også har foreldreansvar skal klagene rettes til ham. Klarer han ikke å følge opp barna må barnevernet koples inn. Anonymous poster hash: d862d...c55
Silfen Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Iom at skolen har opplysningsplikt til begge foreldrene, så er det jo selvsagt at begge skal informeres. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå