Gå til innhold

Hvordan takle varmen?

Anbefalte innlegg

Gjest MrsL
Skrevet

Nå har det vært mange varme, flotte dager her i Trondheim og jeg bekymrer meg litt for hvordan jeg skal takle dette i brudekjole!!

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss på Gran Canaria med 35 varmegrader i skyggen, og jeg kan love deg at det var varmt.

Kjolen klødde og svetten rant.

Har ingen råd til deg.

Krysser bare fingrene for at det ikke blir like varmt for dere. :wink:

Skrevet

Jeg går og bekymrer meg for å fryse jeg.... :)

Skrevet

Jeg er også bekymret for dette, vi gifter oss 22. mai.... Vet ikke om det hjelper, men jeg tenkte å "dynke" meg med talkum/babypudder under armene, brystene etc. Håper at dettekanskje holder den værste svettingen i sjakk.... :roll:

Skrevet

Finnes det ikke et middel som heter Yorka eller noe som hindrer svetting? Et middel man kunne kjøpe på cubus?

Er i hvertfall veldig glad for at kjolen min er ganske lett og luftig :wink:

Gjest MrsL
Skrevet

Det heter Yerka og inneholder akkurat det samme som du får kjøpt på apoteket til en tredje del av prisen. Det er effektivt under armene, men resten av kroppen svetter jo i varmen uansett.

Skrevet

ja er det like fuktig og varmt 29mai,kommer jeg til å renne vekk..<håper på fint vær men litt vind hadde vært fint...Skal jo bli en knall sommer her i norge :-)

Skrevet
Jeg går og bekymrer meg for å fryse jeg.... :)

Jeg og :tunge1:

Skrevet

Bekymrer meg verken for det ene eller andre jeg :-)

Skrevet

uff ja, det har eg og byrja å tenke på. Temmeleg dumt å gifte seg 14.august og håpe på at det ikkje er for varmt.... men eg tenkte at då er det mest sjanse for å få opphaldsver! Men eg skal iallefall bruke yerka og talkum!

Skrevet

Slapp av jenter. I et land som Norge har man ingen garanti for verken vær eller temperatur, selv om sommeren.

Blir det varmt, ja da svetter man litt ekstra. Blir det kjølig så fryser man kanskje litt når man er utendørs. Dagen blir sikkert strålende uansett :-)

Skrevet

Psst 8)

Det eneste man IKKE får gjort noe med, er været.

Skrevet

Er det sant???? :o

Trodde vi klarte å gjøre noe med været også jeg................ :ler::wink:

Skrevet
Vi giftet oss på Gran Canaria med 35 varmegrader i skyggen, og jeg kan love deg at det var varmt.

Kjolen klødde og svetten rant.

Las Vegas og 44 varmegrader i skyggen her - heldigvis var vi ikke ute så mye!

Skrevet
Er det sant???? :o

Trodde vi klarte å gjøre noe med været også jeg................ :ler::wink:

Dere kan jo ta en soldans, mulig dette hjelper :ler:

(Min lille kommentar var ikke ment som en spydighet altså, ville bare berolige alle bruder og legge vekt på at vi faktisk sikkert får en super dag. Selv var jeg faktisk veldig bekymret for været... Gifter oss 30 oktober. Men datoen er satt, og får ikke gjort noe fra eller til. Får ta alt som det kommer. Men krysser fingrene hvertfall!! :wink: )

Skrevet

Tok det heller ikke som en spydig kommentar men en artig kommentar :wink:

Skrevet

Min mor har lovet å ta med en stor elektrisk vifte, så hvis det blir for ille skal vi ha på denne i nærheten av meg :). Ikke så veldig pent med en slik vifte, men heller ikke med en oversvett brud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...