mee mee Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg sliter med å velge ut gardiner i stua mi. Vi kjøpte nylig, og har malet stuen i fargen hvit lin (grå). Listene og vinduskarmene er malt i klassisk hvit. Av møbler så har vi et lysebruntgult spisebord, men det skal males hvitt. Sofa er beige, og tv benk og vitrineskap er hvitt. Parketten er standard farge. Hvordan farge burde jeg velge på gardinene? Foreløbig syns jeg stuen er litt for lite farget, siden vi har lite forskjellige farger. Ønsker derfor å tilføre mer farge i stuen. Har tenkt på hvite gardiner også, men er rett det blir for hvitt. Har dere tips til meg?
Gjest ghej75 Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Hmm, jeg ser for meg at lilla hadde vært fint, kanskje en litt lys nyanse. Det blir veldig delikat til både grått, hvitt og beige synes jeg .
mee mee Skrevet 19. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2013 Kanskje jeg skal prøve det Har nå et bar beige/brune med lilla mønster. Men synd de ble for romantisk/nostalgisk pga mønsteret. Kanskje bedre med hel lilla
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Du tar vekk veldig mye av lyset og gjør rommet mindre om du velger fargede gardiner og kun gardiner som fargeelement ser ikke bra ut, så problemet med manglende farger kunne du jo løst ved å beholde bordet i sin opprinnelige farge, ha noen fargerike sofaputer og puter til spisestolene, samt flott fargerik nips ellers. Anonymous poster hash: 18324...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå