RetroGirl Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Siden jeg ble singel i tidlig vår skjer imorgen! :D Og dette har gått _veldig_ fort. Han skrev til meg på en nettdatingside før helgen,og treg som jeg er,så jeg ikke dette før igår å sendte ett svar,da brevet faktisk ikke var så veldig dumt (som de fleste er på slike nettsider). 3 (!) brev etterpå,snakket vi i telefonen i over en time.. Har aldri vært såpass spontan med en på nett før,men angrer ikke! Så imorgen skal vi altså møtes... Er helt sinnsykt spent,og kjenner han får meg veldig nyskjerrig,noe som er positivt såklart Håper bare det går greit.. Det første møte kan jo være litt pinlig Noen som dater mye som har noen gode råd på veien? 4
RetroGirl Skrevet 19. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2013 Lykke til Tusen takk.. Tror jeg trenger det!
Gjest Grapefrukt Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 (endret) Lykke til! Og vær forsiktig kjære deg! Håper kjemien er til stede IRL i tillegg til over nett. Hva skal dere finne på? Edit: Bare vær naturlig og smil masse. Endret 19. november 2013 av Grapefrukt
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Hva skal dere finne på?Anonymous poster hash: f4153...82e
RetroGirl Skrevet 19. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2013 Lykke til! Og vær forsiktig kjære deg! Håper kjemien er til stede IRL i tillegg til over nett. Hva skal dere finne på? Edit: Bare vær naturlig og smil masse. Forsiktig er jeg Ja det håper jeg også,ellers blir det fort pinlig. Men liker virkelig det han har kommet med hittil. Vi snakker nok om en sjelden type her,som faktisk er på utkikk etter familielivet,og ikke bare sex.. (Håper jeg) Han har allerede spurt om hva jeg tenker om barn og slikt.. Må si det satte meg litt ut,men han vet vel hva han vil ha,så da kaster han vel ikke bort tiden på noen som ser forskjellig på slike ting. Vi skal møtes på byen først,så vet jeg ikke helt.. Blir vel en kopp kaffe eller to Smile skal jeg klare å gjøre :D Håper bare jeg ikke får den nervøse latteren...hahaha
RetroGirl Skrevet 19. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2013 Hva skal dere finne på?Anonymous poster hash: f4153...82e Tror bare det blir en kopp kaffe på en cafe her i byen.. Egentlig litt usikker på det,for er ikke så glad i å møte nye folk ute hvor jeg mest trolig møter på kjentfolk,men tror ikke jeg vil invitere han hjem med en gang.
Gjest Grapefrukt Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Forsiktig er jeg Ja det håper jeg også,ellers blir det fort pinlig. Men liker virkelig det han har kommet med hittil. Vi snakker nok om en sjelden type her,som faktisk er på utkikk etter familielivet,og ikke bare sex.. (Håper jeg) Han har allerede spurt om hva jeg tenker om barn og slikt.. Må si det satte meg litt ut,men han vet vel hva han vil ha,så da kaster han vel ikke bort tiden på noen som ser forskjellig på slike ting. Vi skal møtes på byen først,så vet jeg ikke helt.. Blir vel en kopp kaffe eller to Smile skal jeg klare å gjøre :D Håper bare jeg ikke får den nervøse latteren...hahaha Gøy! Ikke inviter han hjem før du virkelig kjenner han. Menn kan nemlig juge om veldig mye. <- Ikke slemt ment, men nettdating er litt annerledes enn når man møter menn via venner. Blir sikkert kjempe koselig! Jeg krysser fingrene for deg
RetroGirl Skrevet 19. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2013 Gøy! Ikke inviter han hjem før du virkelig kjenner han. Menn kan nemlig juge om veldig mye. <- Ikke slemt ment, men nettdating er litt annerledes enn når man møter menn via venner. Blir sikkert kjempe koselig! Jeg krysser fingrene for deg Nei det blir nok ikke å gjøre det med en gang Er ikke totalt naiv,så vet jeg ikke kan tro på alt som blir sagt Men håper det blir en trivelig date om ikke annet,og er det ikke noe å hente der er det bare å gå videre.. Uansett gøy å prøve seg med litt dating igjen :D Takk
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Noen som dater mye som har noen gode råd på veien? Vil du egentlig ha råd fra de som dater mye da? De får det jo tydeligvis ikke til. (Med mindre det er snakk om dating for sex da) Anonymous poster hash: 09c92...491
RetroGirl Skrevet 19. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2013 Vil du egentlig ha råd fra de som dater mye da? De får det jo tydeligvis ikke til. (Med mindre det er snakk om dating for sex da) Anonymous poster hash: 09c92...491 Haha,du sier noe der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå