Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #1 Skrevet 8. mai 2004 hvor får man egentlig kjøpt det? har et veldig fint hvitt skjørt men det er så gjennomsiktig.. eller kan man lage det selv eller noe slikt?
Gjest Emera Skrevet 8. mai 2004 #3 Skrevet 8. mai 2004 hvor får man egentlig kjøpt det? har et veldig fint hvitt skjørt men det er så gjennomsiktig.. eller kan man lage det selv eller noe slikt? He-he, jeg sitter akkurat nå med et tyyynt skjørt som er herlig å ha på! Og tenker at jeg må finne et underskjørt, eller kan jeg ikke gå ut blant folk i det... Men jeg skal se igjennom klesskuffene, kanskje jeg finner noe jeg kan gjøre om til et underskjørt..?
Gjest Emera Skrevet 8. mai 2004 #4 Skrevet 8. mai 2004 Jeg fant en midlertidig løsning ihvertfall! Jeg klippet i stykker en gammel T-skjorte, og så brukte jeg den nederste delen som en "tube-" skjørt. Funker, det!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #6 Skrevet 8. mai 2004 Billige underskjørt i 3 lengder fra 49 kr på sparkjøp.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #7 Skrevet 8. mai 2004 sparkjøp hvor i all verden er det? i oslo altså..
Crazee Skrevet 8. mai 2004 #8 Skrevet 8. mai 2004 Du finn nok ikkje Spar Kjøp i Oslo, ser det ut til...
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2004 #9 Skrevet 8. mai 2004 Jeg fant en midlertidig løsning ihvertfall! Jeg klippet i stykker en gammel T-skjorte, og så brukte jeg den nederste delen som en "tube-" skjørt. Funker, det! :o Hvor bra ble det seende ut liksom?
Dagensdiva Skrevet 8. mai 2004 #10 Skrevet 8. mai 2004 Hvor bra ble det seende ut liksom? *ler* Ja ikkesant...lurer jeg veldig på og...ser det for meg! :o
SunAndMoon Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 Har sett underskjørt/kjole på h&m den siste måneden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå