AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Ikke misforstå... jeg syns hele greien er idiotisk, og jeg er liksom helt for et multikulturelt samfunn og sånn. Men jeg leste om hvite amerikanske som rekrutterte til Ku Klux Klan og sa at man måtte være arisk, og det syns jeg virket veldig feil. Er Amerikanere "ren" nok i rase til å være arisk? USA er jo liksom "The big melting pot". Jeg sier ikke at jeg syns det er bedre å være arisk, men er ikke det feil av de å dyrke noe som de ikke er en del av? Eller er de det? Har lest at man mente at ariske var smartere og mer sivilisert enn andre raser, men alle som har vært i USA vet at dette ikke stemmer. Anonymous poster hash: c56fc...fff
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 KKK er degenererte skapninger, du vet nazistene hatet psykisk utviklingshemmede mer enn alt. Anonymous poster hash: 55291...787 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Selv om det er mange etnisiteter representert i USA, så utelukker ikke det at mange også er "renraset", spesielt hvis de er rasistiske eller rasenebevisste, om du vil. Hvis du også tar med i beregningen at langt ifra alle som bor der er interessert i et medlemskap i KKK eller dyrker den ariske rasen så blir det mer logisk med en gang. Iallefall for meg.Anonymous poster hash: 6148a...f63
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Jeg tror ikke at mange Amerikanere ville vært med i KKK. Overhode ikke. Men de som er det er ikke noe særlig intelligente, så hvordan de greier å se på seg selv som overlegen til andre skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: c56fc...fff
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Jeg tror ikke at mange Amerikanere ville vært med i KKK. Overhode ikke. Men de som er det er ikke noe særlig intelligente, så hvordan de greier å se på seg selv som overlegen til andre skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: c56fc...fff Fordi de er uintelligente, naturligvis. De er ikke reflekterte nok til å se det selv bare.Anonymous poster hash: 6148a...f63
Gjest Kim Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Les denne: http://www.stetsonkennedy.com/klan.htm
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Jeg tror de færreste amerikanere er 100% renrasede. Det har jeg ikke noe belegg for, men mtp. at USA har vært en såkalt smeltedigel (om enn aldri så adskilt) så lenge, er det nok mange som har falt for fristelsen en gang i tida å ligge med en person av annen rase. Kanskje lå hun der ene fra 1800-tallet med en person hvis bestefar var halvt afrikansk. Neida, en slik utskjeiing gjør ikke mye, men jeg tror nok det er mange bakover i slektene som har slike småsprell bak seg. Anonymous poster hash: 1c16c...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå