Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ringte meg i går! Ho har bestemt seg for å sponse oss med all vinen etc til middagen :-) En stor utgiftspost for oss, som vi nå slipper å tenke på!

Så nå har vi ordnet hans og mine klær, kjøpt inn små enkle ting, som servietter, lys og kaffe. Da har vi igjen mat, brus, noen karafler og noen enkle glass til brus og farris. Og et par kaker.

Blomstene har hans farmor (tidligere gartner) sagt at hun skal ta seg av. Dekorering skal hans kusine (dekoratør) hjelpe oss med. Invitasjonene er ordnet. HUrra, alt ordner seg :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest MrsL
Skrevet

Så fint :-) Deilig at noen "overtar" noen av utgiftene sånn helt plutselig :-) Pappa har sagt at han vil betale hotellrommet vårt som vi skal ha på bryllupsnatten :-)

Skrevet

Håper virkelig at vi og får råd til å ha hotellrom. Blir litt kjedelig å reise hjem til vår lille, og sikkert ganske kaotiske leilighet. Tror jeg kommer til å ha andre ting å gjøre på enn å holde den ryddig og flott akkurat da :wink:

Skrevet

Så koselig å høre, Vigfa. :-)

Skrevet

Ja, slike budsjettbesparinger er morsomt å få rede på. :)

Skrevet

Er kjempefornøyd! Tror vi får resten av utgiftene til under 10000 nå, og det er mye bedre for vår magre økonomi :wink:

Skrevet

Så deilig!Svigerfar har sagt han skal betale koldtbordet til 100 stk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...