Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Hei Skulle i dag på All kopi for å kopiere sanger. Ville ha farger på de 6 sangene som vi hadde. Men de skulle ha 1700,- for å kopiere farger.....kjempe dyrt... Det blir ikke like fint med svart hvitt. Noen som vet om noen som gjør det billigere? På forhånd takk! GM
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 #2 Skrevet 13. juni 2002 Vi skal bruke sort-hvitt på alt sammen vi. Nå ordner vi alt med kopiering selv, så vi slipper heldigvis å betale i dyre dommene for dette. Selv synes jeg det faktisk er finest og mest stilrent med sort-hvitt jeg, så hvis dere ikke har ekstra store ønsker om å ha farger, ville jeg gått for sort-hvitt.
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2002 #3 Skrevet 13. juni 2002 Hvorfor ikke bruke fargede ark og svart tekst. Det går også an å stemple på små fargeklatter. Kjøp et par morsomme stempler og bruk en time eller to. Ellers kan du jo ha farge på forsiden og svart tekst på resten!
Mrs. B Skrevet 13. juni 2002 #4 Skrevet 13. juni 2002 Hva med f.eks på kommunehuset eller kirkekontoret?! Kanskje de kan hjelpe deg med fargekopier? De er sikkert billigere... 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå