AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Mamma har lyst på en kavaler etter å ha vært alene i en årrekke. Hun har ikke noe særlig nettverk eller noen å gå ut med. Min søster og jeg foreslo nettdating. Men hun forstår ikke så mye av slikt. Og det er så mange griser og kryp på slike sider så vi må nesten hjelpe henne. Tror dere dette kan være en god ide? Anonymous poster hash: 70578...029
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 hvis hun syns det er greit at dere hjelper henne så kjør på min x fant jeg på datingside, å vi var sammen i nesten et år før vi fant ut at det var ting som ikke stemte mellom oss Anonymous poster hash: 14cff...42b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Etter hva jeg har sett av et familiemedlem i foreldregenerasjonen er det svært vanskelig for en voksen dame (55-60 +) å møte noen på nettet. Norske menn fra den generasjonen som driver med nettdating har vært en lang rekke skuffelser for mitt familiemedlem. Det er også den sammte typen menn eller de samme mennene på hvert sjekkested. Jeg skulle ønske den jeg kjenner hadde forsøkt singel-reiser, eller andre mer analoge metoder for å møte menn. Anonymous poster hash: 75d67...b48
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Hvor gammel er hun og hvor i landet bor hun?Anonymous poster hash: 2d9cd...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå