AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i over tre år nå og hun er veldig glad i/flink til å strikke, sy og hekle. Det var en stund hun prøvde å lære meg disse tingene, uten at det gikk så bra. Jeg hadde rett og slett ikke tålmodigheten. Men i juli i år fant jeg ut at jeg ville lage noe til henne. Så jeg bestemte meg for å strikke henne et eller annet til jul. Jeg ble endelig ferdig for noen dager siden og endte opp med en lapp hvor det står navnene våres (og herregud hvor lang tid det tok å få til akkurat det) står også er det et hjerte under. Jeg har mest lyst til å bare gi det til henne nå, men det var jo egentlig ment som en julegave. Men så tenker jeg litt, er det nok? Ikke det at hun er så kravstor. Vi er begge 22 år forresten Anonymous poster hash: bb814...2a7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Kjempesøt gave Om det er nok må du nesten avgjøre basert på hva dere har pleid å gi hverandre før. Kommer hun med en ny mobiltelefon til deg er det kanskje litt "lite", men du kan jo eventuelt spe på med et gavekort på kinodate eller noe. Anonymous poster hash: 4c39d...584
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Klarer du spare den til julaften så slipper du jo å finne ut hva du skal gi henne i julegave. Er du også jente?Anonymous poster hash: ca64e...76a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Så koselig gave Vet ikke helt hva du mener med en lapp. Hva er str på lappen, å hva kan hun ev. bruke den til? Nå syns jeg at man ikke skal gi mer enn man har råd til, at det er tanken som teller. Men en lapp uten mål og mening kan jo være litt lite. Du kan jo ev. sy lappen på en pute e.l. Anonymous poster hash: ed2d5...ab5
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Jeg ville lagt ved en parfyme eller noe attåt det der.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Vet ikke helt hva du mener med en lapp. Anonymous poster hash: ed2d5...ab5 Vil tro det er noe ala dette:http://farm5.staticflickr.com/4117/4754422016_45146e88a2_z.jpg Anonymous poster hash: 21347...d99
Gjest HappyWaffle Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 kanskje du kunne sydd den på en pute? det hadde jeg blitt glad for hvertfall ^^
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Ville også sydd den på en pute eller lignende. En strikklapp i seg selv er søt, men kanskje ikke så nyttig? Blir fort liggende i en skuff her i huset i hvert fall. Veldig koselig gave da, personlig og hjemmelaget :-) Jeg hadde blitt glad. Synes det er vanskelig å si om du burde kjøpe/lage noe mer, da jeg ikke vet hva slags forhold dere har til gaver. Men det skader nok ikke å legge ved en glasskrukke med brente mandler, en parfyme, eksklusiv såpe, billetter til konsert/teater/show dere begge liker e.l. Anonymous poster hash: d422f...c1a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Med tanke på at dere har vært sammen i tre år så ville jeg kjøpt med noe mer, feks et fint smykke. Lappen er jo en kjempesøt gave, men føler den passer best som en tilleggsgave. Men vet ikke hva dere normalt legger i gaver da, hva pleier du å få av henne?Anonymous poster hash: 103b2...c84
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Dersom du vil gi det nå, så gjør det! Kjøp henne en liten ting som hun får på julaften i tillegg. Anonymous poster hash: fb1d3...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå