Gå til innhold

Menn som bruker KG er ikke attraktive!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i en annen tråd at flere damer her inne hadde møtt kjæresten sin via KG. Synes det var veldig rart. For meg er menn som bruker KG litt.... uattraktive? Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, kanskje bare at det er i overkant feminint? Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 1c560...5f4
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er menn som bruker KG litt.... uattraktive? Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, kanskje bare at det er i overkant feminint? Hva tenker dere?

De er homo hele gjengen :opplyser:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Mens om man bruker fritiden sin til å fortelle KG hvilke menn man ikke liker, da er man et varp.

Endret av Summers
  • Liker 18
Skrevet

Tenker at det sikkert er både og..

Skrevet

Jeg er helt enig. Hadde blitt sjokkert om kjæresten min brukte KG.

Folk er jo forksjellige, noen liker mannfolk som trives på kvinneforum også...

Anonymous poster hash: 9bad0...1ff
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Ser ikke noe feminint med å sitte på et forum bare fordi det tilfeldigvis heter kvinneguiden. De fleste av temaene som tas opp her er også rimelig kjønnsnøytrale når det kommer til hvem som kan delta i debatten uansett, så jeg ser ikke på dette som et utpreget "kvinnenettsted".

Synes det er noen rare fordommer. Hva er det som gjør det feminint da? At layouten er rosa? For den kan man velge bort. ;)

• Liker 15
Skrevet

Jeg har blå/grå layout. Er jeg da mann?

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Enig, jeg har ikke blitt tiltrukket av noen av dem.

Skrevet

Jeg har blå/grå layout. Er jeg da mann?

Du er en alien :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Du er en alien :opplyser:

Er aliens kjønnsløse?

Skrevet

Jeg må si meg enig. Men det er da ikke noe å ta på vei for (rettet mot dere menn), er jo nok av damer som gjør det. Men ikke jeg.

Anonymous poster hash: 1a7d2...4a4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg trur jeg kan sette fingeren på hvorfor……jeg er litt flau for at jeg henger her inne…..skulle gubben ha hengt her inne også, huff da!

Anonymous poster hash: c26da...d7b
  • Liker 2
Skrevet

Så i en annen tråd at flere damer her inne hadde møtt kjæresten sin via KG. Synes det var veldig rart. For meg er menn som bruker KG litt.... uattraktive? Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, kanskje bare at det er i overkant feminint? Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 1c560...5f4

Er det feminint å sitte på et forum og skrive om hvorfor man forakter kvinner, slik en god del menn her gjør? Eller bare idiotisk?

Anonymous poster hash: 7587d...296

• Liker 2
Skrevet

I motsetning til kvinner, som blir dritsexy av å henge på KG?

• Liker 5
Skrevet

Kan igrunn forstå hvorfor du har de fordommene du har.

Aldri i verden om jeg hadde sagt til noen andre at jeg leser/skriver på kg, men jeg har mine grunner.

Når det gjelder fordommene dine så er de helt feil når det gjelder meg, jeg er ikke innbilsk når jeg sier at jeg er veldig attraktiv for det motsatte kjønn. Både utseendemessig og personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: a507b...2bf

Skrevet

Jeg syns det er flere greie menn her, men jeg må likevel innrømme at å være aktiv her inne er ikke attraktivt for min del. Det er menn som er superaktive og har et par tusen innlegg... Da tenker jeg mitt.

Det er min mening, andre er kanskje uenig. Ser at flere finner partnere her og de liker visst å date menn her på kvinneguiden, men det ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: 60bbd...81a
  • Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Det er vel like attraktivt med jenter som sitter og fiser i pc-stolen dagen lang med potetgull, cola og brownies og lure på hvor i faen det blir av prince fucking charming og hvorfor i helvete ingen tar kontakt lenger?

Men ja, jeg er ganske uattraktiv, så det stemmer nok.

På tide å slette seg og bli attraktiv.

Håper det lar seg reversere og at det ikke er for sent.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...