AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Del Skrevet 18. november 2013 Først og fremst trenger jeg julegavetips til pappa. Han er 44 år. Jeg spurte hva han ønsket seg og da fikk jeg som svar: Et stort hus i to etasjer, med takterasse og drivhus. Ettersom jeg er student har jeg ikke råd til dette. Før har jeg gitt han fotobøker, t-skjorter, badeoljer og sjokolade. Så det kan jeg ikke gi han nå også. Godteri og tegneserier får han alltid av pappaen sin i julestrømpen så det går heller ikke. Så trenger jeg hjelp til besteforeldre. Morfar er 93 år, jeg vet ikke hva en mann på 93 år trenger? Mormor er ganske mye yngre men jeg vet heller ikke hva de skal få. Vi er veldig mange barnebarn, så hjemmelaget julepynt og sjokolade er litt oppbrukt. Til sist er det farmor og farfar ønsker seg aldri noe. Tror de også er ganske lei av dorullnisser... Hjeeeelp!! Anonymous poster hash: 1d5a2...d0a Anonymous poster hash: 1d5a2...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Del Skrevet 18. november 2013 Til besteforeldre: Lage et gavekort på en eller annen aktivitet sammen? Det vil si, gi dem rett og slett litt av din tid. Det kan være alt fra å dra ut på en liten tur og grille pølser, bake sammen, dra på fisketur, dra på et eller annet museum, etc. Eller det at du kan gjøre noe for dem, være med på handletur, bære varene og være sjåfør + lunsj på kafé? Anonymous poster hash: 3269d...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Del Skrevet 18. november 2013 Eller gi en førjulsgave istedet og ta dem med på en vakker julekonsert (der du betaler billettene). Anonymous poster hash: 3269d...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…