AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Del Skrevet 18. november 2013 Først og fremst trenger jeg julegavetips til pappa. Han er 44 år. Jeg spurte hva han ønsket seg og da fikk jeg som svar: Et stort hus i to etasjer, med takterasse og drivhus. Ettersom jeg er student har jeg ikke råd til dette. Før har jeg gitt han fotobøker, t-skjorter, badeoljer og sjokolade. Så det kan jeg ikke gi han nå også. Godteri og tegneserier får han alltid av pappaen sin i julestrømpen så det går heller ikke. Så trenger jeg hjelp til besteforeldre. Morfar er 93 år, jeg vet ikke hva en mann på 93 år trenger? Mormor er ganske mye yngre men jeg vet heller ikke hva de skal få. Vi er veldig mange barnebarn, så hjemmelaget julepynt og sjokolade er litt oppbrukt. Til sist er det farmor og farfar ønsker seg aldri noe. Tror de også er ganske lei av dorullnisser... Hjeeeelp!! Anonymous poster hash: 1d5a2...d0a Anonymous poster hash: 1d5a2...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Del Skrevet 18. november 2013 Til besteforeldre: Lage et gavekort på en eller annen aktivitet sammen? Det vil si, gi dem rett og slett litt av din tid. Det kan være alt fra å dra ut på en liten tur og grille pølser, bake sammen, dra på fisketur, dra på et eller annet museum, etc. Eller det at du kan gjøre noe for dem, være med på handletur, bære varene og være sjåfør + lunsj på kafé? Anonymous poster hash: 3269d...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Del Skrevet 18. november 2013 Eller gi en førjulsgave istedet og ta dem med på en vakker julekonsert (der du betaler billettene). Anonymous poster hash: 3269d...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #4 Del Skrevet 19. november 2013 Hvilke interesser har faren din da? Spill på dem! Abonnent på blad som har med en hobby eller interesse å gjøre kanskje? Besteforeldre setter ofte pris på å tilbringe tid med familien, så hva med å ta dem med ut på middag, evt. lag en selv? Anonymous poster hash: d9d38...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Del Skrevet 19. november 2013 Hva liker de? feks til min bestefar. han går alltid med tresko hjemme. Så jeg har malt tresko og laget et par til kjøleskapsmagneter. Jeg pleier iallefall alltid gå i de baner når jeg planlegger gaver. Anonymous poster hash: 70a15...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Del Skrevet 19. november 2013 Siden du har gitt faren din en fotobok, er han interessert i foto? Hva med et abonnement på et fotoblad? Anonymous poster hash: a3e21...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. november 2013 #7 Del Skrevet 19. november 2013 Får din pappa som er 44 år julestrømpe av sin far?? Jeg er målløs. Om du ser på www.enklereliv.no har de mange bra saker til eldre mennesker. Da tenker jeg mest på din morfar. Har du noen søsken? Om du har det kan dere kanskje spleise på julestjerne (blomst) eller andre jule-blomsteroppsatser til dem i en felles presang til dem begge? Eller dere kan spleise på elektriske fotorammer slik at de kan ha mange bilder i en ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå