AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Vet dette temaet har vært oppe før, men kan ikke huske å ha sett det på en stund. Jeg lurer ihvertfall på når det er greit å få lov til å overnatte sammen med kjæresten. Har ei datter på snart 17, som har fått kjæreste å da vil jeg være forberedt når spørsmålet om overnatting kommer. Anonymous poster hash: 792d6...716
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Tror ikke du behøver å si så mye når den tid kommer. Ei jente på den alderen overnatter om hun vil, tross hva du sier. Anonymous poster hash: ea372...056
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 ha en veldig åpen dialog med henne, å ikke kom med formaninger om hva som kan skje osv men la henne overnatte. for om du ikke vil at de skal ha sex feks ved å hindre overnatting så kan de gjøre det ellers Anonymous poster hash: 2ab93...c94 2
chremiil Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 For meg kommer det an på mye! Hvordan hun er, hvordan han er, hvor lenge de har vært sammen osv.
Gjest Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 På den alderen synes det å være greit. Ta en kort, uformell og ikke-pinlig samtale om ansvaret innen sex - og gi henne en pakke kondomer . 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Tror ikke du behøver å si så mye når den tid kommer. Ei jente på den alderen overnatter om hun vil, tross hva du sier. Anonymous poster hash: ea372...056 Hun er ikke typen til å overnatte borte uten lov, eller lyve. Så jeg tror at hun vil være åpen å spørre om lov. Hun har tidligere opplevd at ærlighet nødvendigvis ikke straffer seg, men at hun får tillit ved å være ærlig. ha en veldig åpen dialog med henne, å ikke kom med formaninger om hva som kan skje osv men la henne overnatte. for om du ikke vil at de skal ha sex feks ved å hindre overnatting så kan de gjøre det ellers Anonymous poster hash: 2ab93...c94 Vet, å vi har en ganske åpen tone. Hun vet også at hun alltid kan komme til meg om det er noe. Hun vet også at hun kan komme til meg om behovet for prevansjon er til stede, så skal jeg hjelpe henne. For meg kommer det an på mye! Hvordan hun er, hvordan han er, hvor lenge de har vært sammen osv. Hun er en pliktoppfyllende og ærlig jente. Egentlig så er alle jentene i gjengen hun er i ærlige hjemme. Noe som gjør at de får tillit. Å vi foreldrene vet at vi kan snakke sammen om det er noe. Men det er jentegjengen. Gutten er det jeg vil si en kjekk ungdom. Høflig og han virker også pliktoppfyllende. På den alderen synes det å være greit. Ta en kort, uformell og ikke-pinlig samtale om ansvaret innen sex - og gi henne en pakke kondomer . Anonymous poster hash: 792d6...716
Gjest Summers Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 På den alderen synes det å være greit. Ta en kort, uformell og ikke-pinlig samtale om ansvaret innen sex - og gi henne en pakke kondomer . "Prøv å ikke bli gravid"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå