Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i 20-årene som skal starte ny frisør salong i hjem bygden min. Jeg bor nå i byen, men flytter snart tilbake for å starte på mitt store prosjekt med det store spørsmålet: Hva skal salongen hete? Det er en liten bygt med rundt 3000 mennesker, å to frisørsalonger fra før. Jeg tenker en salong som er lys og luftig med god atmosfære. Det er også en sjans for at det blir en avdelig med hudpleie, makeup og manikyr/pedikyr.

Alle forslag motas med stoor takk :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"curl up and dye" ... neida! :fnise:

Hva med at du bruker navnet ditt på en eller annen måte?

• Liker 5
Gjest Funky Punk
Skrevet

3000 mennesker og 2 frisørsalonger? Høres ikke ut som at det er lurt å starte opp enda en salong...

Men uansett...ville gått for noe med navnet ditt i

• Liker 1
Gjest Kongsdatteren
Skrevet

"curl up and dye" ... neida! :fnise:

Hva med at du bruker navnet ditt på en eller annen måte?

hahahaha, jeg hadde valgt den frisørsalongen uten tvil!

Skrevet

Jeg hadde vært skeptisk til å starte en ny frisørsalong i en liten bygd som allerede har 2 stk. Håper du har undersøkt markedet grundig, mitt inntrykk er at frisørsalonger er de som går mest konkurs.

Men dette var jo helt på siden av det du spurte om.

Navnet kommer jo ann på hvordan type du skal starte. Er det enkeltmannsforetak må du ha med etternavnet ditt i navnet på bedriften din, om jeg ikke tar helt feil (?).

Skrevet

Jeg foreslår et navn med litt mer brandingstrategi som bakgrunn enn hva noen på KG syns høres kult ut.

Anonymous poster hash: 26968...790
Skrevet

pixiyi saloon

:danse: :danse: :danse:

Anonymous poster hash: 63ef3...d34
Skrevet

Så en salong som het 'Klippoteque' her om dagen :fnise:

Anonymous poster hash: 79b02...ad3
Skrevet

Klipp og lim (dersom du har extensions som et tilbud).

Anonymous poster hash: e779b...09c
Skrevet

Bor du i Karasjok? :P

Fri syre til alle. ;)

Anonymous poster hash: 0ac2d...a38
Skrevet

Også kan du ha plakat i vinduet: "Vi krøller, vi stusser, vi klipper - ta skrittet i dag" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Cut. Zax. Studio Ima. Ida's salong. Idas spa/velvære. Klippoteket. Babelicious, Cougertown -Nei nå var fantasien på bånn :O

Skrevet

Velg noe hvor fornavnet eller etternavnet ditt blir brukt. Hvis du f.eks. heter Hansen så kan salongen hete Hansen Hair eller lignende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...