AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Har ei søster som har oppført seg dårlig i det siste. Vi hadde en ganske stor krangel og hun sa at jeg ikke fikk lov til å passe på hennes sønn lenger (vi hadde avtalt at det skulle skje i morgen før krangelen) Nå er det slik at jeg har et intervju i morgen kl.2. Hun kommer ikke hjem før kl.4-5. Nå som hun er ''lei'' seg spurte hun meg om å passe sønnen hennes. Jeg vil helst slippe å måtte ringe sjefen og be om å ha intervjuet på et senere tidspunkt. Det vil gi et dårlig inntrykk (føler jeg), og han er ofte veldig travel. Samtidig vil jeg gi henne en lærepenge - hun kan ikke bare være frekk og forvente at jeg skal legge om livet mitt IGJEN når hun krangler med meg. ... Anonymous poster hash: a929e...ef4
GammelKaktus Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Hun hadde jo allerede sagt at du ikke skulle passe sønnen hennes pga. krangelen, da skal det jo ikke være noe problem i at du har en annen avtale nå. Så da kan du si nei med god samvittighet
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Hun hadde jo allerede sagt at du ikke skulle passe sønnen hennes pga. krangelen, da skal det jo ikke være noe problem i at du har en annen avtale nå. Så da kan du si nei med god samvittighet Ikke sant, det er jo det jeg tenker også. Men så er hun søsteren min og jeg vil ikke at hun skal miste støtte fra Lånekassen (hun står nemlig i fare, sier hun). Anonymous poster hash: a929e...ef4
Gjest Mupsi Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Si nei så kanskje hun lærer seg å ikke være så usaklig når dere diskuterer.
Gjest Grapefrukt Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde ikke prioritert barnepass over jobben min. Synes du helt fint kan takke nei. Si at siden dere kranglet lagte du andre planer, nå er det for sent å endre på de igjen. Det er tross alt hennes unger og hennes ansvar
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde ikke prioritert barnepass over jobben min. Synes du helt fint kan takke nei. Si at siden dere kranglet lagte du andre planer, nå er det for sent å endre på de igjen. Det er tross alt hennes unger og hennes ansvar Det er et jobbintervju så jeg har ikke fått den ennå. Jeg stiller ALLTID opp for henne når hun trenger det. Hun er alenemor og jeg forstår at det kan være vanskelig, men likevel hennes sinneutbrudd har gitt meg dårlig smak i munnen...ts Anonymous poster hash: a929e...ef4
Gjest Grapefrukt Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Det er et jobbintervju så jeg har ikke fått den ennå. Jeg stiller ALLTID opp for henne når hun trenger det. Hun er alenemor og jeg forstår at det kan være vanskelig, men likevel hennes sinneutbrudd har gitt meg dårlig smak i munnen...ts Anonymous poster hash: a929e...ef4 Du sier ALDRI nei til et jobbintervju hvis du trenger det. Nå ble jeg helt sikker i min sak. Ungen hennes kan du passe en annen gang. Du må huske å prioritere deg selv også Som sagt, hennes unge, hennes ansvar. Hvis det er krise må hun finne noen andre eller være hjemme. Det ordner seg nok for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Du sier ALDRI nei til et jobbintervju hvis du trenger det. Nå ble jeg helt sikker i min sak. Ungen hennes kan du passe en annen gang. Du må huske å prioritere deg selv også Som sagt, hennes unge, hennes ansvar. Hvis det er krise må hun finne noen andre eller være hjemme. Det ordner seg nok for henne. Takk. Nå føler jeg at jeg vet hva jeg skal gjøre og at jeg tar riktig beslutning. ts Anonymous poster hash: a929e...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå