Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut og finne smykker til kjolen i går, siden jeg har stort sett hverdagssmykker, og lite som passet sammen.

Endte opp med diadem, en tynn enrads med strasstener fra Arts & Crafts! Jeg hadde ikke tenkt å ha noe tiaragreier, men forloveren min sa at hun ville bare se hvordan den satt på.. enkelt og stilrent og flott i mitt mørke hår. Fant også smykke og armbånd også. ikke noe øredobber, liker ikke å gå med det.

Kjempefornøyd!

Hva slags smykker har dere?

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har4 en stor og prinsessaktig tiara i gull og diamanter (...kremt...kanskje ikke heeeelt ekte da, men... :oops: :ler: ). Ellers har jeg bare enkle smykker. Ville ha blitt for mye med voldsomme smykker til den store tiaraen. Jeg har et enkelt hjerteanheng med en liten diamant midt i, enkle ørdobber i gull (formet som hjerter) og så giftering og forlovelsesring i gull også.

Gjest MrsL
Skrevet

Jeg vet ikke ennå hvilke smykker det blir. Skal få smykker fra Brudekjoleformidlingen og regner med de kommer i løpet av en 14 - dagers tid. Men at det blir strass i dem det er jeg sikker på :-)

Skrevet

Her blir det perleøredobber og enrads-perlekjede...forlovelsesring og giftering. (Har et perlearmbånd også, men lurer på om det blir for mye)

Skrevet

Jeg skal ha tiara, strass-smykke, oldemors brudebrosje, diamantøredobber og forlovelsesring. Og giftering etterhvert..... :sjarmor:

Skrevet

Jeg skal ha trerads gulltiara med perler og rihnstener og matchende smykke og øredobber. Har så enkel kjole at den tåler litt stæsj :)

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg skal ha en tiara med strass og perler, og perleøredobber. I sløret mitt er det også perler. :)

Skrevet

Jeg var av den sterke oppfatning at jeg IKKE skulle ha noe smykke, MEN så fant jeg jo deeet lekre smykket som passer perfekt til øredobber og tiara.

Det er 4 "diamanter" som står (ligger vel..???) nedover hverandre (uæhh for en dårlig norsk) ..men, det ser ut som en "pinne" øhh.... :roll: .....ja, dere skjønner sikkert... *håper jeg*

Det som gjør hele greia så bra er at på ermene til kjolen (stoffet er elfenben chiffon) som er laange "trompetermer" og på "forsiden" av ermene er de sydd sammen med 10-12 "diamanter" - SAMME typer stener som er i tiara, øredobb OG smykke da.

You see?? Matcher perfekt :D

Skrevet

Jeg skal ha øredobber,strass kjede med 2rader inntil halsen,tiara og forlovelsesring på venstre hånd og gifte ring etterhvert..

Skrevet

Æsj! Skulle kjøpe armbåndet dagen etter, men det var for stort! Det kunne falle av hånda! Kjekt å ha smale håndledd og armer når kjolen er stroppeløs, men når ikke armbåndet passer... sukk. Får finne et annet armbånd som ligner litt.

M

Skrevet

Jeg er smykkegal... :hoho:

Elsker fine smykker! Så, kommer nok til å ha noen jeg synes er flotte, ja...

Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig nydelig tiara, Ingeborg. Den var skikkelig lekker.

Skrevet
Veldig nydelig tiara' date=' Ingeborg. Den var skikkelig lekker.[/quote']

Tusen takk! Jeg liker de ikke helt tradisjonelle tingene... og så passer den godt til kjolen min, som også er litt sånn "eventyraktig".

Skrevet

Jeg skal ha tiara med "diamanter" og perler, diamantøredobber og kjede med diamanthjerte og allianseringen min..

Skrevet

Jeg skal låne diamantkjede og diamantarmebånd av mamma. I tillegg har jeg selv noen enkle (men store) diamantøredobber.

I tillegg skal jeg selvfølgelig ha forlovelsesringen /gifteringen.

Skrevet

Har fått spesiallagd hodesmykke(sånn som henger i panna, litt orientalsk) og tilhørende smykke og matchende armbånd i bursdagsgave jeg. Har endelig funnet øredobber som ser bra ut sammen med alt det andre :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...