Gå til innhold

Ny matbutikk på nett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/okonomi/Utfordrer-matkjedene-pa-nett-7376654.html

Hva tenker folk? Er dette noe du kunne tenke deg å bruke?

Foreløpig er eneste hentested altfor langt unna for meg, men de treffer vel kanskje ganske bra på målgruppen sin ved å legge det til Fornebu. Folk som bruker mye tid på nett, har mye penger og dårlig tid. Hadde de ikke vært så langt unna, så skulle jeg vurdert det. Liker konseptet, var inne og så på utvalget og prisnivået, og synes det så veldig greit ut. Må vel også være bra for folk som forsøker å leve sunt, som meg, men som har en tendens til å sprekke når man først er på butikken :P

Anonymous poster hash: bb370...060
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, jeg tror rema prøvde det for en del år siden uten så lykkes. De som allerede har det, er mye dyrere enn vanlig butikker.

Skrevet

Om det ikke hadde vært så dyrt for hjemkjøring så kanskje.

Anonymous poster hash: 47c9f...4ab
  • Liker 1
Skrevet

Virker som et veldig bra konsept. Jeg har selv ikke bil og for meg er ikke 99 kr mye i hjemlevering hvis jeg velger å ukeshandle. Det er noe jeg kan ta meg råd til. Enkelt og veldig greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har lengtet etter at dette skal komme til Norge!

Håper de lykkes og etablerer seg mange steder i landet!

• Liker 1
Skrevet

Lykke til, jeg tror rema prøvde det for en del år siden uten så lykkes. De som allerede har det, er mye dyrere enn vanlig butikker.

Det gjorde de, men det er allerede 10 år siden. Hvis man ser hvor mye netthandel har eksplodert på den tiden, så kan det vel være litt annerledes nå!? :klo:

Virker som et veldig bra konsept. Jeg har selv ikke bil og for meg er ikke 99 kr mye i hjemlevering hvis jeg velger å ukeshandle. Det er noe jeg kan ta meg råd til. Enkelt og veldig greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ikke sant, billigere med 99 i uka for å få ukehandel hjem, enn å kjøpe bil :laugh:

Anonymous poster hash: bb370...060

• Liker 5
Skrevet

Nå er jeg frisk nok til å gjøre ting selv igjen, men har hatt ett år hvor jeg var alt for dårlig til å gjøre noe, og i den perioden hadde det vært fantastisk om dette tilbudet fantes. Er mange som har behov for sånt. Og som Yvonne sier, om man ukeshandler er det ikke så gale leveringspris.

Skrevet (endret)

En skarve hundrelapp for den tjenesten bryr jeg meg ingenting om.

Tenker jeg raskt ville spart inn den på å unngå unødvendige handleturer.

EDIT: og dermed impulskjøp fordi jeg handler sulten, godtesjuk e.l.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det så utrolig greit ut. Utvalget så bra ut, og prisene var ikke gale. Absolutt noe jeg kunne benyttet meg av da jeg ikke har bil, og det ofte blir småhandling fremfor ukeshandler (som er mye mer ideelt). Godt alternativ for de som ikke har bil, sliter med å komme seg ut, har dårlig tid eller rett og slett ikke liker å handle!

Skrevet

Endelig! Jeg har ventet og ventet. Men det er veldig få av varene der jeg faktisk bruker, så jeg er ganske skuffet over utvalget. Håper det tar seg opp. For meg, som bor alene, holder det å storhandle én gang i måneden så 99kr for hjemkjøring er ikke allverdens.

Anonymous poster hash: f4a1b...66f

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg er skeptisk til at alt skal skje mest mulig elektronisk og med minst mulig bevegelse. Har vi virkelig ikke tid eller ork til å gå i butikken lenger?

Det er jo et fint og praktisk tilbud, som jeg selv hadde satt veldig stor pris på når jeg var sengeliggende i noen mnd, jeg liker bare ikke denne generelle utviklingen hvor alt vi gjør helst skal skje fra stolen eller sofaen. Raskere, raskere, raskere...

• Liker 1
Gjest tuppesjura
Skrevet

Det hadde vært lykken om et slikt tilbud kom til der hvor jeg bor! Liker i grunn å handle, men det tar så himla lang tid! Om jeg kunne bestilt de varene jeg hadde behov for og fått de levert på døra når jeg kom hjem fra jobb, så hadde det vært helt genialt!

Skrevet

Jeg tenker jeg hadde spart penger på dette.

Vil til og med gå så langt at det kunne vært helsebringende.

Mindre drittmat, lettere å lage menyer...

Men jeg hater å handle og er elendig på å planlegge til det. Så for sånne som meg er det perfekt.

Anonymous poster hash: 551f0...6ec
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har allerede opprettet konto og er klar så snart de leverer på døren øst for Akerselva. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...