Gå til innhold

Smilelab, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne tannblekingen?

Har jo sett flere bloggere som har rost denne opp i skyene med utrolige før- og etterbilder. Men da jeg ikke stoler på bloggere i og med at de fleste er kjøpt og betalt så spør jeg her.

Noen som har prøvd? Gir det virkelig så fantastisk resultat som bloggerne viser til eller er det bare manipulering med bildene? :)

Anonymous poster hash: 84d50...c87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker. Det blir ikke sånn kjempestor forandring, men ser så absolutt resultatet ja.

Skrevet

Har også prøvd. Funket bra, men fikk totalnoia rett etter man tar de av, for man får hvite prikker på tennene! Men disse forsvinner i løpet av relativ kort tid:) Ikke lurt å gjøre sånn 15 min før en date e.l..

Gjest Superwoman!
Skrevet

Den funker, men jeg synes helee greia sklir av. Likte mye bedre IWhite (fåes kjøpt på vita og apotek).

Skrevet

De er mye svakere enn f.eks crest white 3D men jeg tenkte jeg skulle prøve de og ha de på lengre tid enn anbefalt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Man må som regel alltid ha på de greiene lenger enn anbefalt. Crest er forresten best.

Skrevet

Smilelab funker bra :)

Anonymous poster hash: 3751a...9de
Skrevet

Jeg har bestilt hjem crest whitestrips supreme for 7 dager.

Noen som har sett resultater fortere enn syv dager?

Jeg har ikke veldig gule tenner fra før av, men de er liksom gule innimellom sprekkene, det er så vanskelig å pusse bort..

Skrevet

Synes ikke det funka noe særlig på meg..

Anonymous poster hash: fe80f...6d7
Skrevet

Funker veldig bra synes jeg :) Ser tydelig forskjell, men forskjellen varer jo ikke evig da.. Man må liksom bruke dem jevnlig :) Men jeg har brukt det før og skal bestille SmileLab igjen :)

Anonymous poster hash: dae31...abe
Skrevet

Det var nettopp en artikkel om at det stort sett er skvip, og ikke verdt å bruke penger på. Husker ikke hvilken avis det var.

Anonymous poster hash: 81e1e...522

Skrevet

Det var nettopp en artikkel om at det stort sett er skvip, og ikke verdt å bruke penger på. Husker ikke hvilken avis det var.

Det gjaldt alle som selges i Norge, ettersom det er så strengt å gjøre det selv.

Skrevet

Prøvde de en gang, men fikk masse hvite flekker på tennene, og bruker de aldri igjen! Flekkene ble borte dagen etter etter en del skrubbing.... Bruker White Crest og er superfornøyd med dem! :)

Skrevet

Crest 3D whitestrips siden forvirrer meg voldsomt. Hva slags produkt er best??

Anonymous poster hash: 6aa13...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...