AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Er en gutt jeg holder på med som jeg har snapchatten til. Menn, hvor mye er for mye? Vil ikke virke desperat ut.. Men en snap til dagen, er det masete eller ok? Han er ikke så aktiv på appen selv Anonymous poster hash: 5926e...74e
Polymorph Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg snapper som en gal, men for det meste til bestevenninene mine. Ville ikke sagt 1 snap om dagen er for mye
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Har ei som snapper sånn 10+ til dagen. Helt greit det altså, men jeg gidder jo ikke svare på alt. Anonymous poster hash: 2bda2...841
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Haha. Jeg varierer litt. I dag har jeg vært litt ivrig. Tror jeg så langt har sendt flørten fem snaps i dag! Så tror jeg stopper nå! haha. Han har svart på fire av dem. Han er ganske ivrig på snaps selv. På søndag (det var i går vel) så sendte han 4-5 snaps til meg. Tror jeg skal være mindre ivrig i morra. Bare sånn... gi det litt variasjon xD Anonymous poster hash: 732c0...a2a
Gjest Kim Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Jeg vil ikke ha snapchat i det hele tatt!
globalagogo Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Ser man på snapchat som en flørtearena..? Mange av snapene jeg sender (og mottar) er masseutsendelse til mange på en gang. Føler meg ikke spesiell når jeg får en snap akkurat. Heller ikke av "flørten". Hvor gamle er dere? Er dette vanlig?
Gjest Raindrops Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Ser man på snapchat som en flørtearena..? Mange av snapene jeg sender (og mottar) er masseutsendelse til mange på en gang. Føler meg ikke spesiell når jeg får en snap akkurat. Heller ikke av "flørten". Hvor gamle er dere? Er dette vanlig? Det er helt vanlig å flørte på snap, akkurat som man flørter med vanlig sms når man har noe på gang med noen. Synes ikke det er noe rarere enn å sende en melding eller en mms til flørten.
Gjest Summers Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Kan det være at det ikke finnes et bestemt antall snapmeldinger alle menn vil ha uavhengig av innhold og personen som sender meldingene? 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Åssen ser man om personen bare har sendt snap til deg og ikke til flere? Anonymous poster hash: 732c0...a2a
globalagogo Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Åssen ser man om personen bare har sendt snap til deg og ikke til flere? Anonymous poster hash: 732c0...a2a De er ofte lite personlige
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 De er ofte lite personlige Åja, så det er ikke noen knapp eller et stjerne eller et eller annet symbol som viser at "denne snapen er kun sendt til deg" ish? Anonymous poster hash: 732c0...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå