Gå til innhold

Handler dere mye i Casa eller Perfect home?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisene er skikkelig stive må jeg si. Man finner mye likt på Nille, Princess og Kid. Men mye fint har de da.

Anonymous poster hash: 0308d...79b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg blir så revet med hver gang jeg er på sånn party. Har nettopp hatt selv, og skal i ett nå i desember. Det er jo så mye fint! Samler også på hvit lilje serien ... :biggrin:

Skrevet

Jeg har handlet mye ting fra perfect home. En del ting er ganske dyrt, men jeg synes det er verdt det! Det er veldig solide, store og ordentlige ting! Jeg har aldri blitt skuffet over tingene eller følt at bildene juger, nesten heller omvendt, jeg blir stort sett positivt overrasket og synes tingene er enda flottere i virkeligheten enn i katalogen :P Nille derimot synes jeg stort sett bare er skrap!

Skrevet

Prisene er skikkelig stive må jeg si. Man finner mye likt på Nille, Princess og Kid. Men mye fint har de da. Anonymous poster hash: 0308d...79b

Har handlet Hvit Lilje serien, og den var verdt alle penga.

Anonymous poster hash: 28e54...a29

• Liker 1
Skrevet (endret)

Perfect home har mye fint, men utrolig dyrt! Men klarer ikke å la være å shoppe endel hvis jeg er på party. God kvalitet på det de selger! Casa har jeg knapt hørt om, og syns ikke de hadde så mye fint heller.. Virker mer som en dårlig kopi av perfect home..

Endret av Cessa74
  • Liker 1
Skrevet

Casa si ugle er litt fake og litt dyr 169 kr. Skal selv i casa snart, men vet ikke hva jeg skal handle. De har mye fint, men temmelig dyrt.

Anonymous poster hash: 0308d...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...