-Ishtar- Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Etter å ha vært singel godt over et år, er jeg klar for å entre dating verdenen igjen Da jeg bor på et lite sted, ønsker jeg en større base for å treffe mennesker. Fikk dermed den geniale ideen om å melde meg inn på en online datingside. Grøss og gru -har hørt diverse om nettdating men er klar for å ta sjansen. Hva er deres erfaringer? Hvilken side er best, hvor er det mest seriøst? Jeg ønsker å treffe mennesker som er voksne, helst mellom 25-40 og som er ute etter noe mer enn one nighters... Håper det er noen guruer her inne som kan veilede meg litt
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Tror det har mer å si hvilke personer du kommer i snakk med og ikke hvilken nettside du er i. Sukker og match er vel de mest populære datingsidene, som jeg vet om. Og jeg har hørt både bra og dårlig om begge. Jeg er selv medlem på sukker og har så langt ikke opplevd noe dumt eller noe lignende der. Møtte èn fyr som det endte opp med å bli ons med da, men da valgte jeg det selv også. Så det er ett unntak og jeg ble ikke "lurt", da vi begge var klare på hva vi ville akkurat der og da. Men utenom det så er jeg ute etter et forhold og ikke bare kødde rundt. Så det har mye å si hvem du snakker med og om du er "flink" til se om du snakker med riktige personer. Anonymous poster hash: 1a978...2ff
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Christianmingles.com Anonymous poster hash: e6b74...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Min erfaring er at nettdating kan være superflott om du treffer rette personen. Ellers er det ganske kjedelig. Legg ned en del arbeid i profilen din. Skriv en skikkelig tekst, ha et bilde som ser litt ordentlig ut, den samme gamle regla der. Og dette er faens klisje, men: Vis litt personlighet. Enten du er skikkelig sprudlende, filosofisk, barsk, sarkastisk eller sær, vis det. Ikke bare fortell det. Det verste jeg ser er folk som skriver en helt alminnelig profiltekst om at de er en gla' jente som liker å trene og henge med venner, og som i en bisetning nevner at de også er syyyykt rar. Anonymous poster hash: 510d8...f70 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 heihei:) jeg lagde for en stund siden en bruker på datingtjenesten Sukker.no å bare en uke etter møtte jeg han som idag er kjæresten min. så ja jeg har nå veldig troen på dating over nett:) Anonymous poster hash: 5beb5...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå