AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Vurderer å kjøpe meg en sånn en. Noen som har erfaring med den? Anonymous poster hash: 7d66a...264
drue Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg har en Samsung Galaxy Note 2. Kan ikke huske sist jeg hadde en telefon i over et år, men jeg har fortsatt denne og planlegger å ha den så lenge den fungerer! Jeg liker den store størrelsen, den flotte kvaliteten på skjermen og alt man kan gjøre med den. Utrolig flott telefon, og jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg gikk fra iPhone til Note 2 Galaxy Note 3 er det mulig å få kjøpt også og jeg har hørt den er enda bedre. Den er hakket større da.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg har hatt min i snart et år og er fortsatt kjempefornøyd. Beste smart-telefonen jeg har hatt, fungerer supert både som telefon og liten pad. Fin til tlf og sms, surfing, spill og har lang standbytid, og mange gode ekstrafunksjoner knyttet til pennen. Kommer ikke til å bytte telefon før denne går i stykker, og da blir det til en oppdatert Note. Mange reagerer på at den er stor, men det er en vanesak, og jeg synes den funker både i lomma og i håndveska. Anonymous poster hash: d0b71...2b4
drue Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Jeg har hatt min i snart et år og er fortsatt kjempefornøyd. Beste smart-telefonen jeg har hatt, fungerer supert både som telefon og liten pad. Fin til tlf og sms, surfing, spill og har lang standbytid, og mange gode ekstrafunksjoner knyttet til pennen. Kommer ikke til å bytte telefon før denne går i stykker, og da blir det til en oppdatert Note. Mange reagerer på at den er stor, men det er en vanesak, og jeg synes den funker både i lomma og i håndveska. Anonymous poster hash: d0b71...2b4 Haha, jeg kan ikke telle hvor mange kommentarer jeg har fått pga størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Takk for svar! Da går jeg for denne. Jeg vet at det finnes en som er nyere, men det blir for dyrt. Anonymous poster hash: 7d66a...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå