AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Er 17 og vil vite hvor jeg kan sjekke damer. Er barer helt utelukket, altså ikke kjøpe alkohol men å bare være der? Hvis barer ikke går, hvor sjekker man da?Anonymous poster hash: 232e0...c2a
happiest Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Du er 17. Du vet vel at det er 18+ grense å barer ol?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Ja ok, men finnes det andre steder på byen?Anonymous poster hash: 232e0...c2a
Gjest Summers Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 (endret) Er 17 og vil vite hvor jeg kan sjekke damer. Er barer helt utelukket, altså ikke kjøpe alkohol men å bare være der? Hvis barer ikke går, hvor sjekker man da?Anonymous poster hash: 232e0...c2a Er vel jenter på skolen din og noen hjemmefester/hytteturer? Endret 18. november 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Er vel jenter på skolen din og noen hjemmefester/hytteturer? Det er ingen jeg finner interesse for i klassen min, og resten på skolen vet jeg ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med. Har dere noen tips om dette da? tsAnonymous poster hash: 232e0...c2a
Gjest Summers Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 (endret) Det er ingen jeg finner interesse for i klassen min, og resten på skolen vet jeg ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med. Har dere noen tips om dette da? tsAnonymous poster hash: 232e0...c2a Har dere skolerevy? Da ville jeg meldt meg inn der, trenger ikke være skuespiller, bare melde seg inn for det sosiale. Tilsvarende når du blir russ, sjekk om du kan få noen verv. Ungdomspolitikk kan også være rimelig sosialt, friluftsgrupper(Turistforeningen har ungdomsgruppe tror jeg) også. Tror det er vanskelig å ikke bli kjent med folk på hytteturer. Edit: trikset er selvsagt å velge noe sosialt hvor det er høy jenteandel. Endret 18. november 2013 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå