Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #1 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg (kvinne) har i dag prøvd for første gang å fjerne hår "der nede". Jeg har tatt bikinilinjen tidligere, men nå tok jeg alt. Og det ble dritdtygt!!! Først brukte jeg barberhøvel, men fikk liksom ikke bort alt. Så tok jeg Veet etterpå. Men jeg føler fortsatt at det er igjen noe. Men det jeg lurer på er... - Hva slags erfaringer har andre hatt med dette? - Hvor lang tid (ca) tar det før hårene vokser sånn nogenlunde ut igjen? - Til guttene: Synes dere det er penest barbert eller ubarbert eller litt barbert der nede? Jeg er fortvilet, for det ble slettes ikke slik jeg trodde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 12. juni 2002 #2 Del Skrevet 12. juni 2002 Veit kva du meiner. Det blir liksom aldri glatt glatt, det blir meir.....raspete. Som tunga til ein katt, kanskje. Eg har tatt ALT to gongar, begge gongane følte eg meg like naken, og begge gongane syntes eg at det tok alt for lang tid før det voks ut igjen. Pussig at det gror så sakte der nede. Sjølv har eg valgt å barbere nesten alt. Dvs alt untatt ei brei stripe som eg stussar jamnleg på venusberget, men som stoppar i god klaring fra "slikkeområdet". Fann ut at det var ei god mellomløysing.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #3 Del Skrevet 13. juni 2002 jeg gjorde det samme i vinter. tenkte jeg skulle prøve siden jeg var singel.. å, jeg ble så skuffa, det så så stygt ut! jeg var virkelig stygg nedentil! det tok vel ca 2-3 uker før det vokste ut igjen. skal aldri gjøre det mer igjen! nå har jeg bare en stripe foran "sprekken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #4 Del Skrevet 16. juni 2002 Lurt å ha enten stripe eller trekant på venusberget. Det har i alle fall jeg av to grunner: Jeg føler meg 10 år gammel når jeg ikke har noe hår i det hele tatt (ekkelt, ikke sexy), og disse hårene er MYE stivere enn resten. M.a.o. de er helt umulige å få totalt bort og det fører til et meget stygt resultat. Dessuten har du "alibiet" i orden hvis noen tilfeldigvis skullle se deg naken, og du ikke akkurat har lyst til å vise at du barberer deg (svømmehall, hjemme på ferie hos gamle tante Olga som ikke kan banke på o.l. :oops: )Med trekant så SER du ikke barbert ut når du står oppreist. Jeg har dårlig erfaring med høvel. Etter en dag eller så klør det som bare f###! Dette er fordi man kuttter hårene så tett inntil huden at de forsvinner innunder overflaten. Så skal de spisse og nykuttede hårene opp igjen. Ugh! Min redning ble en oppladbar ladyshaver. Er helt avhengig av den. Fin til sensitiv hud, og du trenger ikke å være redd for å kutte deg... Det har tatt meg mange år å eksperimentere meg fram til den perfekte metode, men nå er jeg blitt helt avhengig. Får hetta hvis buskaset gror til... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitti Skrevet 17. juni 2002 #5 Del Skrevet 17. juni 2002 Det går faktisk godt an å vokse ..Ikke alt, men det som er i "slikkesonen". Faktisk er det det stedet på kroppen som det gjør minst vondt å vokse....syns nå jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odelsgutt26 Skrevet 17. juni 2002 #6 Del Skrevet 17. juni 2002 :D Smaken er som baken etc. og folk må få gjøre hva de vil. Men enkelte meninger synes jeg blir litt rare. Noen sier de ser ut som en tiåring der nede og trekker det så langt som til litt pedo. Utvikler man seg ikke litt mere enn at det kommer hår på kjønnsorganene. Kvinner får jo bryster og hofter og menn blir litt bredere over skuldrene. Kjønnsorganene utvikler seg jo de også. Penis blir større og kvinners kjønnsorgan forandrer seg. Har selv barbert meg noen ganger og samboern er glattbarbert. Synes ikke hun ser ut som et barn i hele tatt jeg. Og du som syntes at du ble stygg der nede. Et kvinnelig kjønnsorgan kan ikke være stygt. For en mann vil det alltid være noe av det vakreste som finns. Uansett om du har bollemus, lange kjønnslepper eller korte etc. så er det aldrig stygt. Tror det er bare dere jenter som sammenligner dere selv og funnet deres ideal. Eller "standarmus". Vi skal ikke være like. Gutter gjør ikke sånn for hos oss henger det utenpå og vi kan ikke skjule noe med hår uansett. Tenk så stor variasjon det er på alle køllene rundt omkring. Tenk hvor kjedelig det hadde blitt hvis alle var like. Det er så rart, for ellers i samfunnet så er det jo egentlig trendy å skille seg litt ut. Ingen vil gli bort i mengden. Alle streber etter litt oppmerksomhet og få litt respons på det de gjør som ingen andre gjør. Men når det gjelder kropp, da skal alle ha standardkropp. Spesiellt jenter. De sprøyter full puppene, suger fett, tilogmed fikser på musa og har tattoosminke i trynet. Og gutta kommer etter. Synes det er litt rart I Adressa i helga stod om jenter som heller ikke vil dusje etter gymmen og i offentlige garderober. De soler seg ikke toppløse lenger. Ikke det at det er et problem. Men at de ikke vil vise seg naken for hverandre lenger. Hvorfor det? I forbindelse med barbering så skriver mange at de er redd for å vise seg naken fordi de er rare neden til og at ingen andre er det. Er jo ikke så rart at de ikke ser andre som er det hvis de er for blyge til å kle seg nakne for hverandre. Før var kanskje alle like der nede, med sine vegg til vegg dotter og ingen så kjønnsleppene til hverandre. Gutter har jo alltid sett tissen til hverandre så hos oss spiller det vel ikke så stor rolle, selv om også vi sammenligner litt Hufff nå ble jeg litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 17. juni 2002 #7 Del Skrevet 17. juni 2002 Får jeg applaudere litt for odelsgutt26s svar? Til deg som ikke ble fornøyd: hva er du ikke fornøyd med? Selve barberingen (nupper, fikk ikke bort alt etc.) eller at du ikke likte å være barbert? Hva slags erfaringer har andre hatt med dette? Jeg synes det går veldig greit, med høvel. Jeg bruker mach3 (nytt, skarpt blad!), først med hårene, deretter imot. Blir helt glatt. Hvordan gjorde du det? Hvor lang tid (ca) tar det før hårene vokser sånn nogenlunde ut igjen? Spørs hva du mener med "sånn nogenlunde" - jeg synes det har vokst nok allerede etter et døgn, men ettersom jeg forstår vil du la det vokse igjen - det husker jeg ikke lengre hvor lang tid tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg som skrev innlegget Skrevet 19. juni 2002 #8 Del Skrevet 19. juni 2002 Nå har hårene grodd litt ut igjen, og det klødde noe sinnsykt med en gang :-? Men nå har jeg vennet meg til dette, så nå synes jeg det blir bedre og bedre for hver dag... Tror jeg skal fortsette å barbere jeg. Bare jeg får mer trening i å barbere jevnt! Men etterhvert som man venner seg til det, har jeg merket hvilken DEILIG følelse det er å være hårløs der nede!! Glad for at jeg prøvde! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå