Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Hei! Kjøpte meg overknees som jeg vil ha under kjole og skjørt osv nå på vinteren, men jeg lurer på om jeg kan bruke vanlig svart, tynn strømpebukse under? For jeg føler det blir nakent nå på vinteren med kun overknees. Eller går ikke det greit? Noen som kan hjelpe?
Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Hahahaha, ser at overskriften ble litt feil. Beklager! 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg bruker alltid noe under strømper, jeg. Skjønner ikke hvorfor det skulle være galt? Nå er jeg ingen moteguru, men jeg synes det ser fint ut. Stort sett svarte eller mørkegrå strømpebukser av varierende tjukkelse, alt etter været. Anonymous poster hash: 38da5...716
Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg bruker alltid noe under strømper, jeg. Skjønner ikke hvorfor det skulle være galt? Nå er jeg ingen moteguru, men jeg synes det ser fint ut. Stort sett svarte eller mørkegrå strømpebukser av varierende tjukkelse, alt etter været. Anonymous poster hash: 38da5...716 Så man kan altså også ha tykkere strømpebukser under også? Skal teste ut det jeg da Takk!
Gjest Naria Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Er det snakk om sko eller strømper her? Er det snakk om sko, er svaret ja. Man kan helt klart ha noe under. Er det snakk om strømper blir jeg med ett mer skeptisk.
Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Er det snakk om sko eller strømper her? Er det snakk om sko, er svaret ja. Man kan helt klart ha noe under. Er det snakk om strømper blir jeg med ett mer skeptisk. Strømper
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Så man kan altså også ha tykkere strømpebukser under også? Skal teste ut det jeg da Takk! Selvsagt kan man! Altså, ifølge De Uskrevne Moteregler vet jeg ikke, men jeg synes det ser greit ut, så lenge strømpene ikke er av den tynne, trange sorten. Da blir det fort litt klumpete. Anonymous poster hash: 38da5...716
Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Her er bilde. Beklager at det var dårlig, men nå ser dere hva det er snakk om
Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Selvsagt kan man! Altså, ifølge De Uskrevne Moteregler vet jeg ikke, men jeg synes det ser greit ut, så lenge strømpene ikke er av den tynne, trange sorten. Da blir det fort litt klumpete. Anonymous poster hash: 38da5...716 Jeg synes ikke de er så tynne og trange egentlig. Bruker vanligvis 34 og disse er i 36/38 så de er litt store
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 En tynn, sort strømpebukse går fint under det meste. Anonymous poster hash: 38da5...716
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Fine strømper, forresten! Anonymous poster hash: 38da5...716
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes ikke de er så tynne og trange egentlig. Bruker vanligvis 34 og disse er i 36/38 så de er litt store Hehe, jeg tror han/hun mente tynne og trange som i strømpebuksestrømper (stay ups) Da bør du ikke ha en strømpebukse under. Men sånne "hverdagsstrømper" som du har her (tykke), passer det å ha strømpebukse under Anonymous poster hash: 9dc91...fac 1
-Artemis Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 (endret) Hvor har du funnet de hen ? Jeg leter etter flere slike selv. Jeg er så vågal at jeg går med ull strømpebukse under slike strømper jeg, ser ikke noe galt i at du bruker et par tynne strømper under Edit: Skrivefeil Endret 18. november 2013 av Kiva
Gjest avocadoen Skrevet 18. november 2013 #15 Skrevet 18. november 2013 En tynn, sort strømpebukse går fint under det meste. Anonymous poster hash: 38da5...716 Flott! Fine strømper, forresten! Anonymous poster hash: 38da5...716 Takk! Hehe, jeg tror han/hun mente tynne og trange som i strømpebuksestrømper (stay ups) Da bør du ikke ha en strømpebukse under. Men sånne "hverdagsstrømper" som du har her (tykke), passer det å ha strømpebukse under Anonymous poster hash: 9dc91...fac Haha,, ååja. Da skjønner jeg Hvor har du funnet de hen ? Jeg leter etter flere slike selv. Jeg er så vågal at jeg går med ull strømpebukse under slike strømper jeg, ser ikke noe galt i at du bruker et par tynne strømper under Edit: Skrivefeil Kjøpte på H&M. De hadde noen fine der. Men merker at de loer litt. Går nok over etter en vask
Gjest avocadoen Skrevet 19. november 2013 #16 Skrevet 19. november 2013 Meg igjen her.. Brukte dem i dag med tynnstrømpebukse under og det slo an! Fikk også noen lange blikk fra mannfolk men det var ikke typen så glad for da..
Petalouda Skrevet 20. november 2013 #17 Skrevet 20. november 2013 klart du kan, jeg gjør det hele tiden. meningen er jo (litt) at man skal holde varmen, så det er ikke feil med strømpebukse under, så lenge det ikke klumper seg og sånn så klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå