AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Kanskje det har vært opprettet en lignende tråd før, men jeg blir veldig fascinert over det her. Alltid hvis jeg tar offentlig transport kan du banne på at det er noen som enten snakker i telefon eller med noen andre om mildt sagt private ting. Flere ganger har jeg fått høre dette, som f.eks: -hvor stor tiss one night stand'et til ei jente hadde i helga, at hun var sår og såvidt klarte å gå (på t-banen, i tlf til ei venninne sikkert, prata drithøyt så alle fikk det med seg) - diverse sykdomsinfo som grønn utflod, kløe i underlivet osv - utlevering av kolleger og kunder (dette er veldig lite smart å ta med kollegaen din på vei hjem fra jobb altså, spesielt når du nevner bedriften du jobber i og t-banen er stappfull) - drittslenging om familiemedlemmer og intime detaljer om familier Folk skal få snakke om det de vil altså, men jeg reagerer når det er veldig private ting som jeg nevner her. Det er ikke alt man bør ta på bussen/trikken/t-banen. Noen fler som kommer på lignende historier? Anonymous poster hash: 25b8d...81a 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg opplevde en gang et kvinnemenneske som prøvde å ha telefonsex med kjæresten sin inne på togvognen. Hun kamuflerte enkelte ord som kodeord, men typen må ha vært tidenes idiot for hun måtte hele tiden forklare kodeordene for han. Riktig underholdene ble det når hun spurte om typen forsto hva hun mente og en morsom sørlending påpekte høyt at vi alle forsto nøyaktig hva hun mente.Anonymous poster hash: ebd1d...bea 26
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Jeg opplevde en gang et kvinnemenneske som prøvde å ha telefonsex med kjæresten sin inne på togvognen. Hun kamuflerte enkelte ord som kodeord, men typen må ha vært tidenes idiot for hun måtte hele tiden forklare kodeordene for han. Riktig underholdene ble det når hun spurte om typen forsto hva hun mente og en morsom sørlending påpekte høyt at vi alle forsto nøyaktig hva hun mente.Anonymous poster hash: ebd1d...bea På TOGET??? Skjønner meg virkelig ikke på noen folk.. Hvis noen ringer meg når jeg er på tog/buss etc prøver jeg å gjøre samtalen så kort som mulig. Legger ikke ut om hvor kåt jeg er eller hvor jævlige kunder jeg har hatt den dagen.. Anonymous poster hash: 25b8d...81a 2
Lady Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Haha herregud, kommer ikke på noen morsomme samtaler, men husker en gang jeg satt på bussen med en venninne. Det var en gutt som hadde Ipoden på full guffe, og plutselig promper han kjempe høyt, så alle "skvatt". Men han satt der helt uberørt, så han kan ikke ha hørt det pga den høye musikken:p 14
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Rareste er vel paret som var dritsure på hverandre på trikken pga hun hadde hatt sex med han mens han sov, og han var mildt sagt forbanna på grunn av det. Anonymous poster hash: 0ffe9...ec9 8
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Jeg opplevde en gang et kvinnemenneske som prøvde å ha telefonsex med kjæresten sin inne på togvognen. Hun kamuflerte enkelte ord som kodeord, men typen må ha vært tidenes idiot for hun måtte hele tiden forklare kodeordene for han. Riktig underholdene ble det når hun spurte om typen forsto hva hun mente og en morsom sørlending påpekte høyt at vi alle forsto nøyaktig hva hun mente.Anonymous poster hash: ebd1d...bea 1
Pearl2.0 Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Kan vel generelt nevne ALLE som snakker høyt i stillevognen ETTER de har fått beskjed om at de sitter der. Gjelder for øvrig ofte eldre ektepar eller eldre vennepar. 2
Gjest vilma2000 Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Jeg overhørte en samtale på trikken mellom to tennåringsjenter som skravla høylytt om en annen jente i klassen. De sa så mye slemt! At hun trodde hun hadde blitt noe bare fordi hun hadde gått ned 10 kg og at hun var myyyye hyggeligere før da hun var feit, dessutten hadde de jo sett henne naken i dusjen etter gymmen og sannelig hadde hun fortsatt rumpa full av celluitter. Etterfulgt av høylytt latter. Fikk vondt inni sjela av de tingene de sa, og trikken var stappfull. 3
Mariahamm Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Satt en gang ved siden av en dame på toget som plutselig begynte å klippe negler! Dette var på vinteren, så hun tok av seg sokker og sko, og la negl bitene i veska... Ufattelig ekkelt! 4
Sweet77 Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Haha, morsomme historier! Denne er kanskje mer ekkel enn morsom: Fyren foran meg på trikken, sånn i midten av 20-åra tenker jeg, finner plutselig ut at han skal dra av seg lua. Ikke noe uvanlig det MEN: Under den har han halvlangt, litt fettete (trodde jeg) hår, eller evt styla med en eller annen wax. Han drar altså av seg lua, og begynner å riste voldsomt på dette håret, virre med hodet sånn fram og tilbake, og fremover og bakover mot meg (litt head-banger aktig). Samtidig som han putter fingrene inn i hodebunnen og rister løs med dem også, omtrent sånn som man gjør med fingrene for å få luft i håret etter dusjen, bare ...MYE mer frenetisk. Ekkelt nok i seg selv, å se på. Men da er det jeg oppdager, at det er hverken fett eller Wax han har i håret. For lukten er helt umiskjennelig. Dette er nemlig, hverken mer eller mindre, "god", gammeldags lusekur. Fytti helvete. Jeg følte meg ikke trygg i hvert fall i minst 4 uker etterpå. 8
kaprifolen Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Hahaha, jeg ler meg ihjeeel! Ooog blir litt kvalm....
Magnifique Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Hei. Jeg har opplevd så mye rart på offentlig transport, at jeg faktisk ikke har ord.. men denne episoden fikk begeret mitt til å renne over: Det var midt i rushtiden, og jeg gikk på t-banen på Jernbanetorget, mens jeg snakket med en venninne i telefonen. Jeg ser et ledig sete. "Flaks", tenker jeg. Men i det jeg skal sette meg ned, tar en dame i nabosetet og sperrer setet med hånden sin, og sier at det er reservert til venninnen hennes..! Hallo? Jeg ble sur, og sa til henne på en streng måte at man ikke bare kan holde av plasser på offentlig transport! Jeg spurte henne om hun hadde betalt for det også.. Hun bare sa at venninnen hennes "kom på nå", men det gjorde hun altså ikke. Jeg satte meg ned, jeg, og lo litt av hvor rar hun var. 1
rumperister Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Satt en gang ved siden av en dame på toget som plutselig begynte å klippe negler! Dette var på vinteren, så hun tok av seg sokker og sko, og la negl bitene i veska... Ufattelig ekkelt! Denne har jeg også sett... men plot twist: dama JOBBET på toget! I de der salgsvognene de har på langrutene. Hun satt ikke på disken og gjorde det, men maks 2 meter fra maten hun solgte. Grøøøsss. Splætt, så får man en liten negl på pølsa si? 2
Skilpadden Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Rareste er vel paret som var dritsure på hverandre på trikken pga hun hadde hatt sex med han mens han sov, og han var mildt sagt forbanna på grunn av det. Anonymous poster hash: 0ffe9...ec9 haha, hva i? Hvordan er det i det hele tatt mulig å ikke våkne av noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå