Gå til innhold

Ps3 spill til typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var bedre å prøve å få noe svar her, selv om det egentlig handler om en julegave.

Typen er litt sparsom på julegaveønskene, men han er glad i nesten alt mulig av tekniske dingser, spesielt da spill. Han har også nevnt at han ønsker et spill som han kan spille sammen med meg, da jeg ikke har noe i mot å banke han i sånt :biggrin:

Men hvilket skal jeg gå for? Har sett litt på det nye COD-spillet, men han sa han hadde hørt det var så dårlig.

Så har noen tips til meg? Kanskje feil å spørre på kvinneguiden, men vi prøver:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dead Space 3 er moro, og det kan spilles sammen kross-plattform også.

Eller så har man jo Borderlands 2, Red Dead Redemption, Battlefield 3, Dead Island, Portal 2 (anbefales sterkt)

Skrevet

Nå er jeg selv hekta på GTA V, og kan anbefale det.

Anonymous poster hash: 44169...da2
Skrevet (endret)

Det nye COD er vel neppe objektivt sett dårlig, ettersom at de siste fem spillene i serien har høstet femmere og seksere og har vært noen av de mest populære spillene som er på markedet. Men de er dog kjente for å gjøre mye av det samme fra år til år, så blir lite nytt. Hva med Battlefield 4?

Endret av meh
Skrevet

"Killzone" og "The Last Of Us" :D

Så The Last of Us er bra? Jeg vurderte å kjøpe det, men kjøpte istedenfor Beyond Two Souls. Det begynte veldig bra, men endte opp som en firer for min del.

Mine favorittspill til PS3 er Heavy Rain og Portal 2 (spesielt Portal 2, det er helt sykt bra, har vel spilt gjennom det fire ganger) Liker også GTA V veldig godt og alle Uncharted-spillene. Red Dead Redemption er også bra.

Skrevet

Så The Last of Us er bra? Jeg vurderte å kjøpe det, men kjøpte istedenfor Beyond Two Souls. Det begynte veldig bra, men endte opp som en firer for min del.

Mine favorittspill til PS3 er Heavy Rain og Portal 2 (spesielt Portal 2, det er helt sykt bra, har vel spilt gjennom det fire ganger) Liker også GTA V veldig godt og alle Uncharted-spillene. Red Dead Redemption er også bra.

Hvis du liker typen "Survival" game, så skal det vel være noe av det bedre som er ute, har dessverre ikke fått prøvd det selv, fordi det er eksklusivt for PS3, noe jeg ikke eier. Har lest mye om det, og sett mange anmeldelser, virker utrolig bra!

Både GTA V og Portal 2 er geniale spill. Prøvd "Metro Last light"?

Spiller både på Xbox og Pc, med det er utrolig synd at "The Last Of Us", ikke er å få tak i her :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...