Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #1 Skrevet 8. mai 2004 Jeg får hard hud under føttene nå om våren og sommeren. Kan være fordi jeg går så mye barbeint. Har også problemer med å få føttene rene under. Har alltid misunt de som har silkemyke og rene føtter. Finnes det noen triks?
Gjest Respect Skrevet 8. mai 2004 #2 Skrevet 8. mai 2004 Du er slettes ikke den eneste med det problemet...
~sikka~ Skrevet 8. mai 2004 #3 Skrevet 8. mai 2004 Ta fotbad med salt minst en gang i uka. Fil føttene minst en gang i uka, og bruk en veldig fuktighetsgivende krem på dem. Det får ihvertfall jeg "silkemyke" føtter av
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #4 Skrevet 8. mai 2004 hvilken fuktighetskrem bruker du på føttene?
~sikka~ Skrevet 8. mai 2004 #5 Skrevet 8. mai 2004 Jeg bruker "Jergens Ultra Care Lotion - Skin Type Extra Dry" ... den er veldig fet så jeg må vente ca 30 minutter før den trekker inn, men den funker kjempebra.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #6 Skrevet 8. mai 2004 Bestill fotpleie. Koster ca 400 kr, men er verdt hver krone. Gjør dette en gang i året (foretrekker våren) . Ellers kan du smøre føttene med krem hver kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå