AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Har vært singel i omtrent tre mnd nå etter fire år med eksen. De to første mnd var jeg sikker på at jeg var ferdig med han. Men i de siste ukene her har jeg begynt å savne han, tenke på han, lurer på om han egentlig er den jeg vil være sammen med osv. Jeg kan fortsatt se for meg en framtid med han. Men så har jeg møtt en annen fyr som jeg skal møte om noen dager. Han er virkelig kjekk, snill, lett å snakke med (via sms) og jeg føler vi har mye til felles og sånne ting. Så.. Nå lurer jeg på om jeg skal møte han nye og se åssen det går før jeg bestemmer meg for om jeg vil satse på han nye eller se om jeg fortsatt har en sjanse hos eksen. Er det galt av meg å gjøre det? Vet ikke hva jeg vil liksom...Anonymous poster hash: 6641d...85e
Gjest RompeRusk Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Det var vel en/eldre grunner for at du og exen slo opp
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Ja, men grunnene var økonomisk mesteparten. Og det at han aldri gjorde noe innsats for forholdet. Men noen uker etter bruddet angret han fælt og innså at han hadde gjort en feil. Men da sa jeg nei, at jeg ikke hadde de samme følelsene for han lenger. Men føltes det litt som de følelsene sakte men sikkert kommer tilbake.Anonymous poster hash: 6641d...85e
Hecubaa Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg ville møtt han nye Eksen er jo der uansett så du har ikke noe å tape..
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Ja, det tenkte jeg å. Men hvem vet, kanskje eksen har møtt noen andre... Eller gjør det i løpet av disse dagene. Så er jeg liksom noen dager for sent ute :-P Pleier å følge magefølelsen, men denne gangen vet jeg ikke hva den sier... Ingen av delene føltes mer riktig enn den andre. Men jeg tror jeg går for å møte han nye, så jeg slipper å lure og evt angre senere i tid, hvis det feks ikke skulle funke med eksen likevel eller noe. Det bare føltes litt feil å sjekke ut en ny før jeg bestemmer meg liksom. Eller er det "lov" siden jeg er singel?Anonymous poster hash: 6641d...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå