AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg har nylig fått meg en flott kjæreste, etter en god del år som single. Men...så har jeg en venninne jeg har kjent siden studiene (8 år siden), som jeg også har presentert for den nye dama mi, som jeg er betatt av/forelsket i. Venninnen min har sagt klart ifra at hun ikke vil ha noe forhold med meg, men i følge henne fungerer vi fint som venner og hun vil fortsette som det. Er det veldig galt av meg å dra denne venninnen min inn i mitt nye forhold? Altså la dama mi bli kjent med hun osv..? Jeg har (selvsagt) ikke fortalt dama mi at jeg liker denne venninnen min litt mer enn jeg burde... Anonymous poster hash: 95cab...7ef
Gjest Amber Rose Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det er galt. Prøv å snu om på det å se det fra hennes side.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes det er galt. Prøv å snu om på det å se det fra hennes side. Men til mitt forsvar blir det jo ikke meg og denne venninnen min uansett...siden hun ikke vil ha meg. Og da kan jeg vel nøye meg med et vennskap og holde det der? Anonymous poster hash: 95cab...7ef
deedee_ Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Ikke gjør det! Herregud så dum dama di kommer til å føle seg hvis hun finner ut at du har vært betatt/forelsket i denne "venninna" hele tiden. 1
Surriball Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes ikke det er riktig. Mest fordi du opprettholder følelsene dine overfor venninnen din, når du ikke kan få henne. Hvem vil du egentlig helst ha? Kjæresten din eller venninna di? Hvis du helst vil ha venninna, hvorfor er du da sammen med en annen? 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes ikke det er riktig. Mest fordi du opprettholder følelsene dine overfor venninnen din, når du ikke kan få henne. Hvem vil du egentlig helst ha? Kjæresten din eller venninna di? Hvis du helst vil ha venninna, hvorfor er du da sammen med en annen? Altså noen må jeg være sammen med..slik er livet; man kan ikke alltid få den en vil.. Anonymous poster hash: 95cab...7ef
Noteknekk Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Det som jeg synes er galt her er at du har gått inn i et forhold samtidig som du er forelsket i en annen. Da er du ikke klar for forhold med andre og det er bare fryktelig dårlig gjort mot din nye kjæreste som er helt uvitende. 2
Surriball Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Altså noen må jeg være sammen med..slik er livet; man kan ikke alltid få den en vil.. Anonymous poster hash: 95cab...7ef Jeg vil heller være singel enn sammen med noen andre enn den jeg helst vil ha. Hvorfor "nøye seg" med noen? Fortjener ikke den personen du er sammen med å være førstevalget? 2
nawuraM Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Hvorfor forsure forholdet ditt ved å være "venner" med ei du vil ha men ikke kan få? Du må nesten bestemme deg for hva du vil her: Enten kutter du ut kjæresten, og satser på at du på et seinere tidspunkt klarer å forføre venninna di. Eller så kutter du ut venninna di, og satser på kjæresten. Å holde på begge to er dømt til å mislykkes. 2
Gjest Snuppi Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 (endret) Men til mitt forsvar blir det jo ikke meg og denne venninnen min uansett...siden hun ikke vil ha meg. Og da kan jeg vel nøye meg med et vennskap og holde det der? Anonymous poster hash: 95cab...7ef [/acronym Hun vil ikke ha deg nei, men du vil ha henne! Hvordan kan det ha seg at du ikke klarer å se at det blir helt feil?? Dessuten synes at det ikke er rett ovenfor kjæresten din at du er sammen med henne i det hele tatt. Endret 18. november 2013 av Snuppi
Gjest Snuppi Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Altså noen må jeg være sammen med..slik er livet; man kan ikke alltid få den en vil.. Anonymous poster hash: 95cab...7ef Er det mulig å være mer egoistisk enn det du er???
Gjest Mupsi Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Altså noen må jeg være sammen med..slik er livet; man kan ikke alltid få den en vil.. Anonymous poster hash: 95cab...7ef Utrolig dårlig gjort ovenfor din nye kjæreste. Hun burde få muligheten til å ha en kjæreste som bare vil ha henne, som ikke risikerer at kjæresten hennes stikker så fort han får muligheten et annet sted. Jeg synes du er utrolig kynisk og en drittsekk for å være helt ærlig.
Missy1 Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Det er EKSTREMT galt ovenfor kjæresten din. Ikke bare å dra denne venninnen inn i deres forhold, men at du bruker denne stakkars jenta som en reserve mens du venter på at venninna skal endre mening. Har du ikke noe som helst empati? Klarer du ikke se det fra den andre siden og forstå selv hvor sårt det må være å gå igjennom noe sånt? Skam deg... Syns du burde være singel og bli ferdig med følelsene dine for denne venninna også for før du er ferdig med henne så er du ikke klar for et forhold med ei annen jente
Bernardette Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Håper dama di finner ut hvor teit du er, og forteller deg at hun har like lite lyst på deg som det venninna di har. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå