AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Han er gjennomfør ond, en grusom person på flere nivåer. Kan jeg putte tannkosten hans i do uten at det er skadelig? Eller kan han bli virkelig syk av det? Ut i fra dette lille utdraget her er det vel jeg som virker ond og gal, men dere skulle bare visst. Han fortjener det. Men ikke å å bli ille syk da selvsagt, derfor jeg spør om dette. Anonymous poster hash: d8ef0...2da
Gjest Arch Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Da kan han bli syk. E-coli er ikke til å spøke med. Hva med å ha såpe på den? Ikke så mye at det synes, men nok til at det smakes?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Okei, var det jeg fryktet. (Selv om e-coli er noe han spøker med hele tiden, går på do uten å vaske hendene for å så gå på kjøkkenet å ta kjøpeskap dør, kniver osv) Også sett at han har tatt dorullen (han trekker opp på do med dolokket oppe) for å så tørke av ting han har skylt på kjøkkenet. Benkplater osv... hehe Med såpe så vil han merke det. Vil ikke at det skal merkes. Noen andre forslag? Anonymous poster hash: d8ef0...2da
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Putt den i do! Gjerne etter at du har bæsja. Han kan fint bli sjuk, kanskje få et ordentlig magesjau også, men han dævver neppe. Anonymous poster hash: 1f407...ffd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Hva med å ha kløpulver på håndkleet eller klærne hans? Legge gammel fisk eller reker inni gardinstanga på soverommet hans? Du må jo være litt fantasirik! Anonymous poster hash: d2a7f...94f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Hehe, vil ikke være i fare for å bli avslørt Anonymous poster hash: d8ef0...2da
Gjest Ironically me Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Bytte ut innholdet i shampoo flaska med hårf..men vent litt! Jeg skjønner at du har - andre preferanser innen hygiene enn denne herren... Spørsmålet mitt blir da: Hvorfor bor de sammen?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Slektskap, derfor bor de sammen. Anonymous poster hash: d8ef0...2da
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Tannkost i do. Når han blir syk kan du jo benytte sjansen til å lære grisegutten ett og annet om grunnleggende hygiene. Med ondt skal ondt fordrives. Anonymous poster hash: 9f996...363 2
kaprifolen Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Hadde glatt putta tannkosten i do. Blir han syk, så kanskje han lærer seg grunnleggende hygiene etterpå! 3
weetos Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 hadde helt go negl i drikken hans og smurt det på flaskekanter, tannbørster, kopper, bestikk og div anet. smaker høgg
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Jeg ler Anonymous poster hash: 8d809...1ef
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Hvor barnslig er det mulig og bli? Hva om noen hadde gjort det mot deg? Hadde det vært like festlig da? Han kan få hepatitt b er vel en grunn til og ikke gjøre det? Seriøst du virker skada.. Søk hjelp!! Anonymous poster hash: d1a3c...e18
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Hva om han tror det er kjæresten din som gjør og lar det gå utover henne? Hva gjør han som er så ekkelt og slemt? Hvor gamle er dere forresten? Anonymous poster hash: 2e4d6...9ab
Viventium Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Han kan faktisk dø av det i værste scenario.. Det stemmer som Ab bruker over sier. Man kan få hepatitt b av kloakkvann (også doen) Det er derfor det fleste bedrifter vaksinerer sine ansatte som jobber innenfor vann og avløp.. Det er jo en million andre ting som du kan gjøre som ikke er til skade! Fantasien er det eneste som stopper deg. Men det husk hvor gøy det var hvis det slår tilbake på deg selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Ingen som dør av e. coli i Norge.. Anonymous poster hash: 3976e...94b
kaprifolen Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Ingen som dør av e. coli i Norge..Anonymous poster hash: 3976e...94b Joda. Både i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland de siste årene. I Tyskland døde over 30 stk. I Norge har det vært flest barn, har jeg inntrykk av.
tussi84 Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Dette er barnslig. Ta heller og oppføre deg voksent og snakk med kjæresten din om hvor mye kompisen hans irriterer deg. Hvor gammel er du egentlig? Virker som 14 åring i hodet for meg i alle fall når du med vilje ønsker å få et annet menneske syk.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Han kan faktisk dø av det i værste scenario.. Det stemmer som Ab bruker over sier. Man kan få hepatitt b av kloakkvann (også doen) Det er derfor det fleste bedrifter vaksinerer sine ansatte som jobber innenfor vann og avløp.. Det er jo en million andre ting som du kan gjøre som ikke er til skade! Fantasien er det eneste som stopper deg. Men det husk hvor gøy det var hvis det slår tilbake på deg selv.. Det er hepatitt A man kan få fekalt-oralt (av kloakk osv). Hepatitt B smitter gjennom blod og andre kroppsvæsker (urene sprøyter, seksuelt m.m).Anonymous poster hash: 1e191...8c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå