Gå til innhold

Hva synes dere om denne penis - bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde uansett ALDRI sagt at en penis var søt. Kan tenke meg at det hadde falt i smak hos svært få.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten drittpenis...

Jeg hadde uansett ALDRI sagt at en penis var søt. Kan tenke meg at det hadde falt i smak hos svært få.

Tar ihvertfall "søt" foran "liten drittpenis" :)

• Liker 2
Skrevet

Flott ;) og det er ikke størrelsen det kommer ann på, det er bruken av den ;)

Anonymous poster hash: 63c5a...1eb
Skrevet

Mmen uansett jeg er sIKKER på at det bilde er av DIN peeeeniis ;) fra forskjellige vinkler tilogmed ;) ikke nekt !! Det er ikke fint å lyyyve

• 2 uker senere...
Skrevet

Venter på at flere brukere legger ut bilde av stoltheten sin, så vi kollektivt kan vurdere vedkommende...

Skrevet

Hva er det med selvbildet til gutter og jenter?

Alt skal kritiseres eller settes frem for å få kritikk.

Vær glad for det du har og GLED deg over det du har! Du er unik, spesiell (positivt) og utrolig mye mer enn for små/for store pupper og kjønnslepper som er skjeve/henger/for store/for små/ OSV!

Har du stor eller liten penis om den er skjev/rett/eller har en eller annen "skavank" Vær fornøyd med det du har og lær deg heller å bruke det du har optimalt!

Hadde dere bare vært fornøyd med dere har så tror jeg livet hadde blir så utrolig mye bedre for MANGE av dere her på KG!

Skrevet

Hva var hensikten med det?

For meg virker det som en dårlig unnskyldning for å legge ut et bilde av din egen penis...

Egentlig ikke rart at en (usikker) gutt spør jenter om hva de syns om pikken hans. Etter alle de diskusjonene og kommentarene som omhandler hvordan en pikk skal se ut ang. størrelse osv. så er det kanskje rart at det ikke er flere slike tråder. Dette er vel akkurat det samme som alle trådene her inne som omhandler pupper, rumper, klitoris, fittelepper, skuldre, mage osv osv....fra jenter som er usikker på seg selv. Hilsen mann.

Anonymous poster hash: 5b2aa...8f6

Gjest Smiley_cat
Skrevet

Det er en standard penis i mine øyne. Hverken eller. Ikke stygg. Men jeg vet ærlig talt ikke hva som er en stygg penis heller....så lenge den ser frisk ut. For det er det jeg legger vekt på. Frisk, ren, normal. Og den der oppfyller akkurat disse parametrene.

Skrevet

Den ser bittelitt mindre ut i lengde og tykkelse enn min, og jeg har 14cm. Så denne er nok helt gjennomsnittlig rundt 12-13cm. Ikke dårlig det, og det er vel nærmest perfekt :)

Anonymous poster hash: 43207...61e
  • 1 år senere...
Skrevet

De som sier at det er en liten penis må ha et skikkelig forskrudd syn på hva som er stort og ikke, wow bare wow...

Anonymous poster hash: e9ca3...c50
Gjest Godjente
Skrevet

Et flott eksemplar av en penis :) Vær stolt av den :)

Skrevet

Venter på at flere brukere legger ut bilde av stoltheten sin, så vi kollektivt kan vurdere vedkommende...

Er det lov her da?

Finnes det ikke andre forum der man kan gjøre det?

Anonymous poster hash: dc940...f70

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Seriøst? Og hvorfor i alle dager vil du ha meningene til folk? Lar du folks meninger bestemme hvordan du skal se på deg selv og din egen kropp? Ærlig talt. Ikke rart mennesker er ulykkelige i dag, når alt ved en selv og sitt liv først må bli dømt av alle andre før man kan vær fornøyd selv.

Sier du det samme i alle puppetrådene eller kroppstrådene her inne?

Skrevet

De som sier at det er en liten penis må ha et skikkelig forskrudd syn på hva som er stort og ikke, wow bare wow... Anonymous poster hash: e9ca3...c50

Jeg har ikke sett så veldig mange peniser i løpet av mitt liv, men alle jeg har sett var større enn den på bildet.

Skrevet

Jeg har ikke sett så veldig mange peniser i løpet av mitt liv, men alle jeg har sett var større enn den på bildet.

Da har du sett mange digre peniser :) Uansett så er det jo ikke størrelsen som tells, men hvordan man bruker den ;) (Føler det blir litt feil av meg å snakke om dette som mann :fnise:)

Skrevet

Da har du sett mange digre peniser :) Uansett så er det jo ikke størrelsen som tells, men hvordan man bruker den ;) (Føler det blir litt feil av meg å snakke om dette som mann :fnise:)

Det var jo ikke negativt ment da, jeg har sett vel rundt 10-12 i hele mitt liv men alle var større enn den på bildet i HI, tror neppe jeg bare har hatt sex med gigapeniser liksom.

Og det er som du sier, hjelper ikke hvor stor den er når man ikke kan bruke den, dessverre så er det veldig mange som ikke kan bruke den...det jeg har lært er at hvis en gutt skryter av seg selv og sine ferdigheter så er det best å styre unna fordi ferdighetene er som regel ræva.

Skrevet

Gammel tråd.... fra 2013....

Anonymous poster hash: 5586a...b77
Skrevet

Det var jo ikke negativt ment da, jeg har sett vel rundt 10-12 i hele mitt liv men alle var større enn den på bildet i HI, tror neppe jeg bare har hatt sex med gigapeniser liksom.

Og det er som du sier, hjelper ikke hvor stor den er når man ikke kan bruke den, dessverre så er det veldig mange som ikke kan bruke den...det jeg har lært er at hvis en gutt skryter av seg selv og sine ferdigheter så er det best å styre unna fordi ferdighetene er som regel ræva.

Jeg som ikke har en stake man kan skryte av får dårlig selvtillit av dette /: Er sjansen stor for at damer vil le av meg fordi dem ser jeg har en liten stake?

Skrevet

Jeg som ikke har en stake man kan skryte av får dårlig selvtillit av dette /: Er sjansen stor for at damer vil le av meg fordi dem ser jeg har en liten stake?

Nei, de fleste med intelligens gjør ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...