Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempe spennende å lese slike tråder, om hvordan du møtte kjæresten, daten din eller mannen/kona di.

Jeg er for øyeblikket singel, så har ikke noen gode historier nå.

Men, den siste jenta jeg var med: Jeg la henne til som venn på FB, og vi begynte å prate om felles interesser, å det endte med at jeg nevnte at jeg syntes hun var så pen når jeg så henne for første gang et halvt år tidligere. Så kom det opp at hun elsket mcflurry fra mcdonalds, så jeg tok henne med dit, å praten bare gikk i flere timer.

Så var vi vel sammen resten av den sommeren, og jeg har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv, men ting gikk ikke slik jeg ville, men jeg fikk veldig mange fine minner med hun.

Har du en historie å komme med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, tja, vi møttes vel aller først gang på en fest hos felles venner for mange år siden, men snakket bare så vidt sammen da. Faktisk møtte jeg en annen på den festen som jeg senere ble sammen med. Så gikk det noen år og det ble slutt med ham. Jeg hadde min nåværende kjæreste da som venn på facebook, siden vi har en del felles venner, og vi begynte bare å prates oftere også utviklet det seg. Ikke en spesielt romantisk historie m.a.o. :P

Skrevet

Møtte eksen min via felles venner. Alt klaffet bra med en gang, men det klaffet mer som venner. Etter noen måneder så måtte vi nesten bare innse at vi passet utrolig bra sammen som et par. Da hadde begge vært interessert i den andre en god stund, men begge var redd for at den andre ville avslå siden vi allerede var gode venner.

Skrevet

Har ingen kjæreste, men syns eksen og min sin historie er veldig fin.

Foreldrene våre var gode venner og en nyttårsaften så inviterte vi dem over til oss. Og de foreldrene der hadde to sønner, hvor den ene var 17 år gammel. Jeg selv var 15. Det var kjærlighet ved første blikk... og allerede da jeg så han komme inn døra, visste jeg at jeg ville ha han, hehe. Vi utveklset nr den kvelden, men vi brukte veldig lang tid på å bli sammen.

I løpet av det første halvåret møttes vi 2-3 ganger. Litt kyss og prating og flørting men aldri noe mer. Så kom sommeren og familiene våre dro på ferie sammen til syden. Der fikk vi en hel uke sammen, men ikke stort mer skjedde enn litt kyss og flørting. Jeg var veldig sjenert og det var han å egentlig. Vi begge var også jomfruer, så det har vel litt å si. Men jeg ble bare mer og mer forelsket.

Så kom novemer og da begynte vi å date for alvor. Møttes hver helg i fire uker eller noe før vi var inne i desember. Fikk verdens fineste julegave av han: Et armbånd og matchende øredobber til et par tusen kr! Det armbåndet kunne man skravere inn navn, men foreløpig sto det ingenting der.

Så kom nyttårsaften igjen og denne gangen ble min familie invitert over til dem. Og det var den natten vi ble sammen. Vi var SÅ forelsket i hverandre og aldri hadde jeg følt noe så sterkt. Beste natten i mitt liv :) Senere gikk jeg til gullsmed og fikk skisset inn navnene våre på armbåndet som jeg fikk av han.

Forholdet varte i nesten fem år :) Jeg er evig takknemlig for de fem åra og at han er min første kjærlighet. Tror nok jeg alltid vil elske ham!

Anonymous poster hash: b509e...ef1
  • Liker 1
Skrevet

Møtte min samboer på Nettby :fnise: Utveksla litt post, så msn, så ble det kaffe så ble det pulings, så ble det middag, så ble det mer pulings, så ble det film og enda mer pulings :fnise: Snart vært i lag i 4 år:)

Anonymous poster hash: 426bc...bc1
Skrevet

Har ingen kjæreste, men syns eksen og min sin historie er veldig fin.

Foreldrene våre var gode venner og en nyttårsaften så inviterte vi dem over til oss. Og de foreldrene der hadde to sønner, hvor den ene var 17 år gammel. Jeg selv var 15. Det var kjærlighet ved første blikk... og allerede da jeg så han komme inn døra, visste jeg at jeg ville ha han, hehe. Vi utveklset nr den kvelden, men vi brukte veldig lang tid på å bli sammen.

I løpet av det første halvåret møttes vi 2-3 ganger. Litt kyss og prating og flørting men aldri noe mer. Så kom sommeren og familiene våre dro på ferie sammen til syden. Der fikk vi en hel uke sammen, men ikke stort mer skjedde enn litt kyss og flørting. Jeg var veldig sjenert og det var han å egentlig. Vi begge var også jomfruer, så det har vel litt å si. Men jeg ble bare mer og mer forelsket.

Så kom novemer og da begynte vi å date for alvor. Møttes hver helg i fire uker eller noe før vi var inne i desember. Fikk verdens fineste julegave av han: Et armbånd og matchende øredobber til et par tusen kr! Det armbåndet kunne man skravere inn navn, men foreløpig sto det ingenting der.

Så kom nyttårsaften igjen og denne gangen ble min familie invitert over til dem. Og det var den natten vi ble sammen. Vi var SÅ forelsket i hverandre og aldri hadde jeg følt noe så sterkt. Beste natten i mitt liv :) Senere gikk jeg til gullsmed og fikk skisset inn navnene våre på armbåndet som jeg fikk av han.

Forholdet varte i nesten fem år :) Jeg er evig takknemlig for de fem åra og at han er min første kjærlighet. Tror nok jeg alltid vil elske ham!

Hvorfor ble det slutt? :O

Anonymous poster hash: 66e67...083

Skrevet

Hvorfor ble det slutt? :O

Anonymous poster hash: 66e67...083

Vi forandret oss. Vokste vel fra hverandre, tror jeg. Pluss litt andre ting. Men selv om det er slutt, så kan jeg fortsatt se for meg en framtid med han. Så skal ikke si at det aldri kan bli oss igjen... men akkurat nå er det sånn.

Skrevet

Sukker.

Anonymous poster hash: 7295a...06d

Skrevet

Jeg og kjæresten min gikk i samme klasse fra 1.-10. Vi hadde ikke særlig kontakt, var litt i samme gjeng da. Så så vi vel ikke hverandre i det hele tatt de tre neste årene, men så møttes vi når vi tilfeldigvis startet på samme skole, vi kom i prat, ble sittende hele natta til 5-6 om morningen og snakka, etter det gikk det bare en vei :)

Skrevet

Vi møttes på sukker :) Pratet bittelitt der og bestemte oss for å treffes for å ta en kaffe sammen.

Nå har vi vært sammen i snart to år <3

Skrevet

Bodde i samme internat på FHS, han bodde i alenerom i enden av gangen. Vi ble kjent etter 2 dager på FHS, ble "sammen" etter noen uker. Aldri klaffa så bra med noen i hele mitt liv før. Var skikkelig intenst.

Skrevet

Jeg møtte min på byen, men visste hvem han var fra før av da vi har felles venner. Så møttes vi vel en gang til tilfeldig på byen, før vi begynte å snakke sammen på Facebook :) Etter en stund tok han det første steget og inviterte meg ut på kaffe!

Skrevet

Møtte en fyr på byen, vi snakket mye den kvelden og utvekslet nummer. Ble invitert på fest til han litt senere. Var ikke interessert i han, men jeg bodde på et nytt sted og hadde lyst til å møte nye folk. Mange av vennene hans var der, jeg ble totalt betatt av en av dem. Han var skikkelig mystisk, og gjorde ikke så mye ut av seg. Jeg flørtet med han, og så endte vi to opp hjemme hos meg. Dro på date (kino og kafe) et par dager senere, og siden har det vært oss. Hadde aldri følt noe slikt tidligere, det var liksom oss helt fra begynnelsen. Kjærlighet ved første blikk :rolleyes:

Skrevet (endret)

:) ah, har litt lyst å gå tilbake i blant. Men vi har det fortsatt kjempefint sammen.

Vi gikk på samme skole, og møttes i forbindelse med det.

Endret av s@nd
Skrevet

Via nettdating. Snakket sammen i åtte år før vi møttes irl.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Via nettdating. Snakket sammen i åtte år før vi møttes irl.

Hadde dere en pause mellom pratinga i de 8 årene? Eller hvordan holdt dere det gående? :)

Anonymous poster hash: 81bf1...e6c

Skrevet

Hadde dere en pause mellom pratinga i de 8 årene? Eller hvordan holdt dere det gående? :)

Vi møttes først på SprayDate og vi la hverandre til på msn. Så chattet vi med hverandre nå og da, det varierte jo hvor mye og hvor lenge. Men så traff vi på hverandre også på en annen nettdatingside som het Hei! Dagbladet og det var vel da vi valgte å bli enda bedre kjent. Men det tok et par år etter det før jeg turte å møte mannen min.

Så det var veldig varierende hvor mye vi snakket sammen via nett. Vi gjorde det stort sett via msn og da ikke på nettdatingssiden direkte.

Skrevet

Vi møttes først på SprayDate og vi la hverandre til på msn. Så chattet vi med hverandre nå og da, det varierte jo hvor mye og hvor lenge. Men så traff vi på hverandre også på en annen nettdatingside som het Hei! Dagbladet og det var vel da vi valgte å bli enda bedre kjent. Men det tok et par år etter det før jeg turte å møte mannen min.

Så det var veldig varierende hvor mye vi snakket sammen via nett. Vi gjorde det stort sett via msn og da ikke på nettdatingssiden direkte.

Åja, så bra! Gøy å høre :)

Skrevet

Vi møttes gjennom felles venner, på fest. Kanskje litt kjedelig og standard, men det endte med at vi snakket sammen hele kvelden, og hver dag etter det! :rodmer:

Skrevet

Vi møttes på den lokale brune pubben. Jeg har alltid visst hvem han var, men vi har aldri snakket sammen. Kom i kontakt med han den kvelden, han ble med hjem på narch og etter det holdt vi kontakten som ff i utgangspungtet, men etter noen mnd ble det sterke følelser og til slutt ble vi kjærester og etter hvert gift :)

Anonymous poster hash: 01e15...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...