jackiegirl Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Hei! Er det noen som vet om gode sider å bestille øl fra? Jeg har lyst til å gi et par flasker Desperados (fransk øl med tequilasmak) i julegave til kjæresten min (det er yndlingsølet hans) men de selger det ikke i Norge.. Har lest litt om privatimport av øl og er klar over avgiftene som følger.. (ALTFOR dyrt.. ) Men jeg sliter med å finne en nettbutikk som har dette ølet som shipper internasjonalt. De jeg har funnet til nå har det enten ikke, eller så shipper de kun regionalt.. Noen som kan hjelpe meg?
Chloe- Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Spør vinmonopolet ditt om dette er noe de kan ta inn.
jackiegirl Skrevet 18. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2013 Spør vinmonopolet ditt om dette er noe de kan ta inn. Jeg prøvde på det, spurte en litt eldre dame, men hun visste ingenting om dette, og spurte ingen andre på polet heller.. De hadde det i 2007, men så sluttet de å kjøpe det inn.
Gjest SweetSunshine Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Hei! Er det noen som vet om gode sider å bestille øl fra? Jeg har lyst til å gi et par flasker Desperados (fransk øl med tequilasmak) i julegave til kjæresten min (det er yndlingsølet hans) men de selger det ikke i Norge.. Har lest litt om privatimport av øl og er klar over avgiftene som følger.. (ALTFOR dyrt.. ) Men jeg sliter med å finne en nettbutikk som har dette ølet som shipper internasjonalt. De jeg har funnet til nå har det enten ikke, eller så shipper de kun regionalt.. Noen som kan hjelpe meg? Åh! Det er det såååå godt! Nå fikk jeg også lyst på!
Severus Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Jeg fant ut at Systembolaget har mulighet for å ta det inn fra leverandør. Så det er en mulighet om du bor i nærheten av Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå